خوش بینى بلومبرگ از آینده بیت کوین و اتریوم

مايك مك گلون، استراتژيست برجسته خبرگزارى بلومبرگ در تحليل قيمتى اخير خود از ارزهاى ديجيتال، آينده ى روشنى را براى بيت كوين و اتريوم پيش بينى كرده است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، مایک مک‌ گلون، تحلیلگر و استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، در توییتی تحلیل صعودی خود در مورد قیمت بیت کوین و اتریوم را به‌اشتراک گذاشت.

استراتژيست برجسته بلومبرگ مايك مك گلون، پيش بينى كرد شبكه اتريوم و بيت كوين رشد زيادى خواهد كرد و همچنين بيت كوين از سطح مقاومت ٦٠ هزار دلارى نيز عبور خواهد كرد.

وی اظهار کرد که على رغم نابسامانى شرايط اخير حاكم بر حوزه ارزهاى ديجيتال و افت شديد قيمتى اتريوم و بيت كوين، پایان رنج قیمتی اين دو شبكه، مبانی صعودی (Bullish Fundamentals) خواهد بود.

اين استراتژيست پرسابقه، علت اصلى پيشرفت اموال ديجيتال را اساس قانون عرضه و تقاضا ميداند. او اظهار كرد:

طبق قوانین اقتصاد، بازاری با تقاضای فزاینده و کاهش عرضه، در طول زمان رشد خواهد کرد. 

سرنوشت شبكه هاى اتريوم و بيت كوين چيست؟

بايد بگويم بر اساس قوانين اقتصادى و عرضه و تقاضا، يك شبكه با تقاضاى فزاينده و كاهش عرضه، در طولانى مدت رشد و پيشرفت بسيارى خواهد كرد.

بيت كوين به احتمال زياد در آينده با گذر از سطح مقاومت ٦٠ هزار دلار، در محدوده قيمتى ٣٠ هزار دلار، دوباره كف قيمتى تشكيل خواهد داد.

بر اساس اين گزارش منتشر شده از بلومبرگ، پيش بينى شده است كه بیت کوین دوباره در محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار کف قیمتی تشکیل داده و با گذر زمان، از قدرت مقاومت ۶۰,۰۰۰ دلاری کاسته می‌شود.

منبع: u.today.com