ارزش واقعی اتریوم ۶۰۰۰ دلار اعلام شد

ارزش واقعی اتریوم (ETH) طبق ارزیابی بلومبرگ 6000 دلار است.

بر اساس اطلاعات بلومبرگ و مدل جریان نقدی، ارزش اتریوم 6128 دلار یا 180 درصد قیمت فعلی است. علاوه بر این، به‌ روزرسانی بزرگ آینده شبکه، که استاندارد PoW «منسوخ» را به PoS تغییر می ‌دهد، این ارز دیجیتال را در هر MarketWatch به ابزاری شبیه به سهام تبدیل می‌ کند.

اهمیت “ادغام”

به‌روزرسانی «ادغام» فیوچرز برای اتریوم اساسی است؛ زیرا روش ارزش‌ گذاری مناسب پروژه را تغییر می‌ دهد. همچنین ارزش شبکه بر اساس تولید سود به جای اتریوم استخراج ‌شده محاسبه می ‌شود.

همانطور که توسط میهن سیگنال ذکر شد، این رویکرد جدید، ارزش‌ گذاری نسبت ‌های مالی سنتی را به تجزیه و تحلیل اتریوم می ‌آورد. مانند ضریب P/E هزینه های پرداخت شده در شبکه به عنوان درآمدی برای شرکت و سوزاندن مداوم به عنوان بازخرید عمل می کند.

درآمد اتریوم در حال افزایش است

به دنبال رشد صنایع دیفای DeFi و ان اف تی NFT، کارمزد تراکنش های شبکه در سال 2021 به 9.8 میلیارد دلار رسید. این نتایج 16 برابر بیشتر از نتایج سال 2020 است. اتریوم اولین و بزرگترین شبکه برای انواع پروژه های NFT و DeFi شد. در حال حاضر، اتریوم بالاترین TVL را در مقایسه با تمام شبکه های ارائه شده با 123 میلیارد دلار قراردادهای هوشمند دارد.

همانطور که کارشناسان پیشنهاد می کنند، اتریوم در سال 2022 کارمزدهای بیشتری ایجاد خواهد کرد. هدف آن تا پایان سال حدود 12 میلیارد دلار است که 30 درصد بیشتر از تولید در سال 2021 است.

با توجه به داده های فوق، ارزش واقعی اتر در حدود 6128 دلار باقی می ماند. 5539 دلار و 9328 دلار، طبق سه مدل مختلف جریان نقدی. میانگین این سه مدل 6998 دلار خواهد بود.

منبع: u.today