تحلیل قیمت شیبااینو: گیرکردن در برزخ | ۱۳ دی

شیبااینو نتوانسته رالی گذشته خود را حفظ کند و در هفته اخیر بیش از 11 درصد از ارزش دلاری خود را از دست داده است.

جشن سال جدید میلادی روی قیمت شیبا تأثیر داشت در حالی که قیمت این ارز دیجیتال در محدوده 0.000034 دلار گیرکرده است. این دقیقا نقطه میانی بین محدوده حمایت 0.000030 و مقاومت 0.000038 دلار است. به زودی نوسان به بازار برخواهد گشت و قیمت در یکی از این دو جهت حرکت خواهد کرد.

نمودار روزانه قیمت شیبا / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اندیکاتورهای تکنیکال

حجم معاملات شیبااینو بسیار پایین است و پرایس اکشن این را نشان می دهد. اگر همین وضع ادامه یابد، بازهم رفتار حاشیه ای قیمت ادامه پیدا خواهد کرد. معمولا زمانی که حجم افزایش قابل توجهی دارد، واکنش مناسب در رفتار قیمت هم صورت می‌گیرد.

RSI در نمودار یک روزه پایین تر از سطح 50 قرار دارد و در هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است. اگر خریداران بیشتری به بازار شیبا وارد شوند، مومنتوم صعودی هم باز خواهد گشت.

مکدی در نمودار روزانه صعودی است و می تواند پس از یک دوره کوتاه استراحت، دوباره به بالا حرکت کند. این حالت به عملکرد خریداران بستگی خواهد داشت.

نزدیک ترین حمایت در 0.000030 دلار و نزدیک ترین مقاومت مهم در 0.000038 دلار قرار دارد.

اندیکاتورها در نمودار روزانه قیمت شیبا / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

پیش بینی قیمت شیبااینو

در حال حاضر وضعیت خنثی است و روندی وجود ندارد زیرا نوسان کم و حجم معاملات بسیار کم است. اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند، به دلیل نبود مومنتوم کافی، حمایت و مقاومت نزدیک در کوتاه مدت لمس نخواهند شد.

 

منبع: cryptopotato