بروز اختلال نمایش قیمتى در کوین مارکت کپ

كاربران ارز ديجيتال با افزايش قيمتى ناگهانى ارزهاى خود به دليل يك اختلال شبكه اى در پلتفرم كوين ماركت كپ، شوكه شدند.

شبكه كوين ماركت كپ كه به عنوان بزرگترين و محبوب ترين پلتفرم رتبه بندى ارزهاى ديجيتال شناخته می شود، شب گذشته دچار نقص و اختلال شبكه اى شد و براى مدتى قيمت ارز هارا به اشتباه نمايش مى داد.

اين نقص فنى، با نشان دادن ارزش ارزها بالاتر از ارزش حقيقيشان، موقتا باعث خوشحالى شديد كاربران ارزهاى ديجيتال شده بود.

ارزش بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، استلار و دیگر ارزهای دیجیتال برتر بازار، به‌ اشتباه چند میلیارد دلار نمایش داده شده بود.

بر اساس گزارش ميهن سيگنال، طبق جدول قيمتى روز گذشته اين شبكه، ارز شيبا اينو با رشد ٦٧ ميليارد درصدى همراه بود و با قيمت ٢٢ هزار دلارى، در صدر جدول ارزهاى ديجيتال بود.

همچنين قيمت ارز اتر هم به مقدار ٥٢٤ ميليارد دلار رشد كرده بود كه اين مبلغ قابل توجه، حتى از ارزش كل بازار ميم كوين ها هم بيشتر است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، بعضى از اپليكيشن ها و پلتفرم هايى كه از اطلاعات اين شبكه استفاده مي كردند هم تحت تاثير اين نقص فنى قرار گرفتند و كاربران آنها يك هيجان لحظه اى را تجربه كردند.

تمام شب (gazillionaires) در حال جشن گرفتن ثروت غيرحقيقى خود بودند.

شب گذشته به لطف كوين ماركت كپ، احساس ميليونر بودن كرديم!

پلتفرم كوين ماركت كپ در صفحه رسمى توييترش به اين اتفاق اشاره كرد و اظهار كرد كه مشكل مربوط به اختلال در نمايش اطلاعات قيمتى ارزها، اصلاح و برطرف شده است.

واكنش ايلان ماسك به اختلال شبكه كوين ماركت كپ

اختلال پيش آمده شب گذشته در شبكه كوين ماركت كپ از چشم ايلان ماسك (مدير عامل تسلا)، پنهان نماند.

ايلان ماسك در پاسخ به توييت هم بنيانگذار دوج كوين كه پستى خنده دار در ارتباط با اختلال اين شبكه منتشر كرده بود با يك اموجى خنده، به اين خبر واكنش نشان داد.

منبع: u.today.com