جامعه شیبا اینو دوباره درگیر موجی از شگفتی شد!

شیتوشی کوساما، رهبر شیبا اینو، بیوگرافی توییتر خود را به روزرسانی کرد و انبوهی از کنجکاوی و شگفتی را در جامعه برانگیخت.

کوساما اغلب با به روزرسانی بیوگرافی توییتر خود در مورد تحولات جاری شیب، باعث درگیری اذهان جامعه می شود.

طبق اخبار شیبا اینو، رهبر شیبا اینو به تازگی بیوگرافی توییتر خود را به روز کرد. متن بیو جدید او به “خیلی نزدیک به سیت شدن” تغییر کرد.

یکی از اعضای جامعه شیب از ژاپن به نام کورو اسکرین شاتی از به‌ روزرسانی جدید توییتر کوساما را به اشتراک گذاشت. به نقل از یوتودی، جامعه واکنش های متفاوتی نسبت به آن نشان داد.

سیث به معنای «صلح» است و به «حرکات پری» اشاره دارد.

با این حال، کلمه Sith  را می توان در جنگ ستارگان نیز یافت. اپرای فضایی حماسی آمریکایی که توسط جورج لوکاس تهیه شد. این اپرا با فیلمی همنام خودش در سال 1977 شروع به کار کرد و به زودی به یک پدیده فرهنگ پاپ جهانی تبدیل شد.

سیث در جهان جنگ ستارگان به یک دسته باستانی از نیروهای زورگیر اشاره دارد که به قسمت تاریک اختصاص یافته بودند. سیت ‌ها به خاطر شمشیرهای نورانی با تیغه‌ های قرمز، لباس‌ های سیاه و استفاده از احساسات تهاجمی ‌شان شناخته می‌ شوند. آن ها  به ‌دنبال به دست آوردن کنترل به هر قیمتی هستند.

دلیلی که رهبر شیبا اینو ممکن است در مورد سیث صحبت کرده باشد ناشناخته است. با این حال، اولین دلیل محتمل تر به نظر می رسد. لازم به یادآوری است که ماه گذشته، توسعه دهنده شیب و شیباریوم با معرفی همه اعضای جامعه به عنوان نسل جدید دفاعی، عصر جدیدی را نوید داد.

جامعه نژاد دفاعی است که مسئولیت مبارزه با FUD و تشویق برای اطلاع رسانی SHIB را بر عهده دارد.

منبع: u.today