پرچم دستاوردهای شیبا اینو همچنان برافراشته است

در 24 ساعت گذشته، پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی LunarCrush شاهد افزایش در فعالیت های اجتماعی شیبا اینو بود. این پلتفرم گزارش داد که تعداد مشارکت کنندگان اجتماعی SHIB روزانه به 47880 رسیده است که بالاترین میزان در 90 روز گذشته است.

این در حالی است که جامعه شیب مسئولیت دفاع از میم کوین مورد علاقه خود را در پی حوادثی که در هفته گذشته رخ داد، بر عهده می گیرد.

طبق گزارشات، جامعه شیبا اینو نام جدیدی به عنوان «نژاد دفاعی» جدید دریافت کرد.

تیم Breed  وظیفه مبارزه با FUD و انجام معاملات با شرکت های مختلف از طرف Shiba Inu را بر عهده داشت. اینطور که از فیدهای توییتر در مورد شیب مشخص است، درباره شیباریوم و سایر عناصر اکوسیستم صحبت می شود.

بر اساس گزارشات WhaleStats، تعداد دارندگان Shiba Inu نیز در حال افزایش است. در حال حاضر تعداد کل آنها 1,326,206 نفر است.

جهش 131 درصدی تراکنش های بزرگ شیبا اینو

براساس گزارشات IntoTheBlock، تراکنش های بزرگ در شبکه شیب در 24 ساعت گذشته 131 درصد افزایش یافت. جهش های بزرگ معاملات معمولاً به افزایش فعالیت نهنگ ها یا سرمایه گذاران بزرگ مرتبط می شود که یا در حال خرید یا فروش هستند.

WhaleStats گزارش می دهد که دو نهنگ اتریوم بیش از 1.12 تریلیون شیبا اینو را به دارایی های خود اضافه کردند. آنها این اقدام را در تراکنش های جداگانه 899.99 میلیارد SHIB و 122.04 میلیارد SHIB انجام دادند.

به نقل از CoinMarketCap، شیب در حال حاضر با 1.18 درصد افزایش به قیمت 0.0000108 دلار معامله می ‌شود. همچنین براساس آمار میهن سیگنال، در 24 ساعت گذشته مجموع توکن سوزی شیب به 11113873 توکن SHIB در 9 تراکنش رسید.

منبع: u.today