تحلیل قیمت سولانا: حمله به مقاومت ۱۲۰ دلار | ۱۶ بهمن

تحلیل قیمت سولانا نشان دهنده حرکت صعودی بزرگی است که در 24 ساعت اخیر صورت گرفته است. با این حرکت قیمت تا 116 دلار هم بالا رفته است. با وجود افت دیروز، روند امروز به نفع خریداران بوده و آنها با قدرت از موضعشان دفاع می کنند.

نکات مهم تحلیل قیمت سولانا

  • تحلیل قیمت سولانا امروز صعودی است.
  • جفت سولانا/ دلار در محدوده 114 دلار در حال تبادل است.
  • در سطح 100 دلار حمایت وجود دارد.

حرکات قیمت در 24 ساعت گذشته

روند فعلی قیمت افزایشی است و تا زمانی که قیمت بین 100 و 120 دلار بماند، احتمال ادامه آن وجود خواهد داشت. خریداران در سطح 100 دلار با قدرت از موضعشان دفاع می کنند و این باعث شده 100 دلار یک حمایت قوی محسوب شود که باید ریتست شود. اگر این سطح حفظ شود، می توانیم انتظار داشته باشیم رشد بیشتری صورت بگیرد که این یک سیگنال خرید قوی خواهی بود. در سوی دیگر اگر قیمت با فشار فروش به زیر این سطح برسد، حمایت بعدی در 90 دلار خواهد بود.

قیمت در حال حاضر در 114 دلار  قرار دارد که نسبت به دیروز افزایش 1.7 درصدی داشته است. نوسان افزایش یافته و این به حرکت ناگهانی قیمت منجر شده است.

نمودار یک روزه قیمت سولانا / دلار

حجم معاملات در 24 ساعت گذشته به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده که این علاقه زیاد به این ارز دیجیتال را نشان می دهد.

در بالا در سطح 120 دلار مقاومت 120 باید پیش از ثبت قله های جدید فتح شود. پس از آن نیز سطح 130 دلار حضور دارد.

تحلیل قیمت 4 ساعته

مکدی روند صعودی را نشان می دهد و خط مکدی کمی پایین تر از صفر است که نشان دهنده مومنتوم صعودی قوی است. هیستوگرام این اندیکاتور هم در حال افزایش است که نشان می دهد خریداران کنترل قیمت را به دست گرفته اند.

نمودار چهارساعته قیمت سولانا / دلار

DMI نشان می دهد خریداران با 44.81 و فروشندگان با 55.19 درصد در حال دفاع از مواضع خود هستند. توصیه می شود پس از افت دیروز قیمت و صعودی شدن امروز آن برای ورود به بازار با احتیاط عمل کنید. این احتمال وجود دارد که حرکت صعودی سولانا دوام نداشته باشد زیرا مقاومت های 118 و 120 دلار مانع رشد قیمت خواهند شد.

برای نتیجه گیری قطعی بهتر است کمی صبر کنید تا فشار خرید بر بازار حاکم شود.

منبع: کریپتوپولیتن