حذف کاردانو از صندوق سرمایه گذاری بزرگ گری اسکیل

شرکت Grayscale Investments اخیراً تغییرات قابل‌توجهی در صندوق‌های ارزهای دیجیتال خود ایجاد کرده است، از جمله حذف کاردانو (ADA) از صندوق سرمایه‌گذاری کلان دیجیتال خود و بازسازی صندوق اتریوم پلتفرم قرارداد هوشمند خود.

کاردانو  طی یک تغییر سه ماهه سبد سهام از صندوق سرمایه گذاری کلان دیجیتال حذف شد و درآمد حاصل از فروش ADA برای خرید سایر اجزا به نسبت ارزش آنها استفاده شد. این صندوق اکنون شامل بیت کوین با 70.96٪، اتریوم با 21.84٪، Solana با 4.52٪، XRP با 1.73٪ و Avalanche با 0.95٪ است.

هیچ توکن جدیدی از صندوق مالی غیرمتمرکز Grayscale اضافه یا حذف نشده است، و صندوق Ethereum Ex-Ethereum پلتفرم قرارداد هوشمند بازسازی شده و Cosmos (ATOM) حذف شده است.

Grayscale تراست بیت‌کوین (GBTC) خود را به یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین تبدیل کرده و درخواستی را برای راه‌اندازی ETF در اتر به SEC ارسال کرده است. علی‌رغم تجربه جریان‌های خروجی قابل‌توجه، Grayscale نسبت به راه‌حل‌های بالقوه، به‌ویژه با توجه به علاقه به محصولات جدید خود مانند ETF بیت‌کوین «مینی» خوش‌بین است.

تأیید ETF بیت کوین Grayscale با بیش از 15 میلیارد دلار خروج از ژانویه به بازخریدهای عظیم منجر شده است. علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد کاهش ذخایر، Grayscale نسبت به توانایی خود در ایجاد جریان‌های نقدی خوشبین است. چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تحول است، با تایید ETF های بیت کوین که به طور بالقوه فرصت های جدیدی را برای Grayscale و این بخش به طور کلی باز می کند.

منبع: cryptonomist