قیمت اتریوم پشتیبانی ۱۴۳۰ دلاری را شکست

اتریوم بیش از 60 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را در یک هفته و بیش از 35 میلیارد دلار پس از ادغام  را از دست داده است. معامله گران انتظار داشتند که افت قیمت ETH به زیر 1700 دلار باعث ایجاد جو کاهشی شود. علاوه بر این، نهنگ هایی که موقعیت های ETH خود را قبل و بعد از ادغام نقد کردند، و از بازار خارج شدند قیمت را به 1460 دلار کاهش دادند.

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر رمزارز معتقد است که ETH در حال حاضر ضعیف است زیرا ساختار روند صعودی خود را از دست داده است. او انتظار دارد نوسانات بیشتر در منطقه بین 1200 تا 1300 دلار باشد.

اتریوم پس از شکستن به زیر سطح روانی 1500 دلار، قدرت خود را از دست داده است. علاوه بر این، شکست به زیر سطح حمایت 1430 دلاری منجر به سقوط به 1287 دلار شد. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال بالای 1300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است.

فدرال رزرو ایالات متحده افزایش نرخ بهره را در جلسه FOMC در 21 سپتامبر اعلام خواهد کرد. کارشناسان بازار افزایش 75 واحدی نرخ بهره را در سپتامبر و 50 واحدی در ثانیه افزایش نرخ بهره را در نوامبر و دسامبر پیش بینی می کنند.

علاوه بر این، طبق گزارشات میهن سیگنال شاخص دلار آمریکا دوباره به بالای 110 صعود کرده است. بنابراین، منجر به فروش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته شده است که باعث کاهش قیمت اتریوم نیز شده است.

منبع: coingape.com