ترون ۱۱ درصد بالاتر پرید؛ چه چیزی باعث این رشد ناگهانی شد؟!

ترون (TRX)، به طور ناگهانی 11 درصد افزایش یافت. در 24 ساعت گذشته تی آر ایکس 11.20  درصد بیشتر شد و با نزدیک به 12 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته به 0.085 دلار رسید. TRX از نظر سوددهی روزانه در بین 20 کریپتو برتر عملکرد بهتری دارد، زیرا در 24 ساعت گذشته این کریپتو سودهای نهایی اش را به ثبت رساند. XRP   که در این بازه زمانی 11 درصد بیشتر شد، از نظر سود هفتگی بعد از TRX در این لیست قرار می گیرد.

طبق اخبار ارز دیجیتال، ترون  به طور پیوسته از ماه مارس افزایش را تجربه کرد. پس از آن در روز جمعه به دنبال اعلام راه اندازی TRON در بلاک چین اتریوم از طریق پل  BitTorrent بود که حرکت بزرگی انجام داد.

جاستین سان، بنیانگذار  TRON، در توییتر اعلام کرد که TRON با استفاده از پل بیت تورنت، دسترسی خود را با پخش زنده در بلاک چین اتریوم گسترش داد. بنیانگذار TRON افزودTRX  اکنون به طور کامل در اکوسیستم اتریوم قابل دسترسی است.

شرکت Santiment  تاکید کرد که کریپتو شاهد پایان صعودی در این هفته است. این در حالی است که اکثر دارایی های کریپتو پس از کاهش های قبلی در هفته، در زمان انتشار این مقاله توسط میهن سیگنال، به رنگ سبز معامله می شوند.

طبق تجزیه و تحلیل این شرکت، ارزهای دیجیتال در پایان هفته شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده‌اند، که شامل ترون هم می ‌شود.

Santiment می افزاید که عملکرد سهام در هفته آینده ممکن است سرنخی از عملکرد ارزهای دیجیتال با توجه به “تداوم همبستگی تنگاتنگ” ارائه دهد.

ترون  در تراکنش های روزانه اوج جدیدی را به نمایش گذاشت

TRX  از 22 مارس پس از اینکه قیمت آن به 0.056 دلار رسید، روند صعودی ثابتی داشت. این حرکت در 2 ژوئن جذابیت زیادی به دست آورد زیرا TRX از پایین ترین سطح 0.074 دلار به بالاترین سطح 0.084 دلار رسید.

این افزایش تا زمان انتشار این مقاله ادامه داشت و TRX به بالاترین سطح 0.085 دلار رسید. این حرکت باعث پیش روی رتبه TRX  در لیست کریپتوهای برتر شد. در حال حاضر با ارزش بازار 7.73 میلیارد دلار در جایگاه یازدهم قرار دارد.

هم اکنون همه حرکات ترون را به دقت زیر نظر گرفتند تا ببینند آیا با آخرین حرکت صعودی خود دوباره وارد 10 رتبه برتر خواهد شد یا خیر.

در 1 ژوئن، جاستین سان، بنیانگذار TRON ، خبر هیجان انگیزی را به اشتراک گذاشت. طبق این خبر، این شبکه با پردازش 10,935,762 تراکنش، رکورد جدیدی را در تراکنش های روزانه به ثبت رسانید.

سان گفت که انتظار می‌ رود رشد تراکنش‌ها درآمد پروتکل را تقویت کند. این رشد باید ثابت کند که مبانی ترون حتی در بازار پرنوسان نیز قوی باقی می ‌ماند.

منبع: u.today