تحلیل قیمت ترون: آماده برای رالی صعودی | ۷ تیر

قیمت ترون سطح 0.0711 دلار را به حمایت تبدیل کرده تا احتمال یک رالی قابل توجه افزایش یابد. پیش از این در ماه ژوئن مومنتوم صعودی، قیمت را تا سقف سالانه در 0.0857 دلار بالا برد. اما پس زده شدن قیمت از این سطح با اصلاح همراه بود تا جایی که کف 0.0627 دلار به ثبت رسید.

با وجود این، ثبت سقف های بالاتر در نمودار نشان دهنده احتمال صعود و جبران زیان اخیر است. این شرایط به علاوه چشم انداز صعودی بیت کوین خریداران را به آینده امیدوارتر کرده است.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون

توسعه قابلیت شبکه ترون در ارتباط با بلاک چین اتریوم در روزهای گذشته تغییر اساسی قیمت را به دنبال داشت. این اتفاق به جهش 15 درصدی قیمت بین 2 و 3 ژوئن منجر شد.

نمودار یک روزه قیمت ترون / تتر

به گزارش میهن سیگنال، محدوده 0.0857 دلار که بیش از یک سال است حتی تست هم نشده دفعه قبل جلوی افزایش قیمت را گرفت تا قیمت در طول یک هفته افت 25 درصدی را تجربه کند و به حمایت 0.0672 دلار برسد. با این حال گاوهای بازار آماده حمله هستند.

در حال حاضر مقاومت 0.0711 به حمایت تبدیل شده است. ترون در حال معامله در سطح 0.0753 دلار است و یک مقاومت قوی دیگر پیش رو دارد.

خریداران بلندمدت از دیدن اندیکاتور RSI بالاتر از سطح 50 خوشحال شده اند. RSI در سطح 58 نشان دهنده قدرت رالی صعودی است. اندیکاتور CMF در سطح 0.20+ هم گویای ورود سرمایه به بازار ترون است.

خریداران می توانند پس از بسته شدن قیمت در وضعیت سبز در تایم فریم صعودی روی افزایش قیمت و خرید حساب کنند. این افزایش خرید به راحتی می تواند قیمت TRX را تا محدوده 0.0787 دلار افزایش دهد. در مقابل افت به زیر کف های اخیر قیمت برتری را به خرس ها بازخواهد گرداند و سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد.

 

منبع: ambcrypto