ایردراپ توکن های تراست ولت و آموزش نحوه دریافت

اگر شما یکی از کاربران بایننس هستید و اخیرا معاملاتی در این پلتفرم انجام داده اید می توانید توکن TWT دریافت کنید. این ایردراپ برای همه کاربران بایننس انجام می شود که از تاریخ 14 دسامبر تا 21 دسامبر یک معامله در این پلتفرم انجام داده اند. این توکن در بایننس قابل معامله نیست بنابراین باید آن را به یک کیف پول انتقال دهید.

  در صورتی که این انتقال ظرف مدت 14 روز یعنی تا تاریخ 5 ژانویه صورت نگیرد این توکن ها از بین خواهند رفت.

 چگونه توکن های تراست ولت خود را دریافت کنیم؟

اگر تراست والت را هنوز نصب نکرده اید حتما اینجا کلیک کنید.

وارد حساب بایننس خود شوید و TWT را بیابید. روی withdraw ضربه بزنید تا از شما یک آدرس خواسته شود. برای دریافت این توکن ها نیاز به یک آدرس اسمارت چین خواهید داشت.

در اپلیکیشن تراست ولت خود کیف پول smart chain (BNB) را باز کنید. گزینه کپی را انتخاب کنید تا آدرس موردنظر در حافظه دستگاه شما ذخیره شود. همچنین می توانید از QR کد استفاده کنید.

حالا به حساب بایننس خود برگردید و آدرس را جایگذاری (Paste) کنید. مقدار توکن های دریافتی خود را تعیین نمایید. حتما مطمئن شوید از یک آدرس اسمارت چین بایننس استفاده می کنید زیرا در صورت انتقال توکن ها به یک شبکه دیگر آنها را از دست خواهید داد.

مقداری از این توکن های TWT توسط بایننس به عنوان کارمزد کم خواهد شد. مراحل تایید درخواست دریافت توکن ها را تا پایان انجام دهید.

دریافت توکن ها در کیف پولتان کمی زمان می برد. پس از مدت کوتاهی توکن های TWT خود را دریافت خواهید کرد.

 
برای آشنایی با کیف پول های ارزدیجیتال ما ترتیب زیر را به شما پیشنهاد میکنیم:
 

منبع: تراست ولت