تحلیل قیمت ویچین ۵ شهریور ۱۴۰۰

ویچین (VET) از بیستم جولای در حال رشد بوده اما نتوانسته از مقاومت افقی 0.142 دلار عبور کند. این توکن حمایت صعودی کوتاه‌مدت خود را روبه پایین شکسته و اکنون به دنبال حمایت است.

نکات مهم تحلیل:

  • ویچین با مقاومت 0.142 دلار روبه‌روست.
  • خط حمایت صعودی به سمت پایین شکسته شده است.
  • احتمالاً ویچین در موج پنجم یک حرکت صعودی قرار دارد.

پس از لمس کف 0.056 دلار در 20 جولای ویچین در حال رشد بوده است. حرکت صعودی تا 16 آگوست ادامه پیدا کرده و قله 0.144 دلار فتح شده است.

بااین‌حال، بریک اوت رخ نداده و قیمت توسط این سطح پس‌زده شده و در نتیجه آن، افت قیمت اتفاق افتاده است.

علاوه بر این مکدی سیگنال برگشت روند نزولی را صادر کرده و RSI با اینکه فعلاً بالاتر از سطح 50 قرار دارد در حال افت می‌باشد.

نمودار یک‌روزه قیمت ویچین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

نمودار 6 ساعته نشان می‌دهد ویچین یک خط حمایت صعودی که از بیستم جولای از قیمت محافظت می‌کرده را شکسته است. این می‌تواند نشانه‌ای از اتمام حرکت صعودی کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال باشد.

در این صورت باید انتظار داشته باشیم VET تا نزدیک‌ترین حمایت خود در 0.1 دلار کاهش قیمت داشته باشد. این حمایت سطح 0.5 فیبوناچی و منطقه حمایت افقی نیز هست.

نمودار 6ساعته قیمت ویچین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

موج شماری

از نظر تحلیل گری با نام مستعار @24KCrypto ویچین اکنون موج چهارم خود را به پایان رسانده و موج پنجم و پایانی خود را به سمت یک سقف تاریخی جدید قیمتی آغاز کرده است.

موج شماری در نمودار یک‌روزه قیمت ویچین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

باتوجه‌به اینکه خط روند 2-4 شکسته نشده موج شماری درست به نظر می‌رسد. در این صورت توکن وت پولبک موج چهارم خود را تمام کرده است.

در بلندمدت دو هدف احتمالی برای انتهای موج پنجم، 0.34 و 0.53 دلار هستند. اولی طول موج‌های یک تا سه تا کف موج چهارم (سفید) و ریتریسمنت موج چهارم (سیاه) را نشان می‌دهد. دومی نیز نسبت 1.61 طول موج 1 -3 است.

افت قیمت به زیر کف قیمتی 0.0056 این موج شماری را خنثی می‌کند.

نمودار دو روزه قیمت ویچین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

منبع: beincrypto