تحلیل قیمت ویوز ۱ آبان ۱۴۰۰

تحلیل قیمت ویوز نشانه هایی از بازیابی را بروز داده است زیرا قیمت امروز حرکت صعودی داشته است. ارزش جفت ویوز/ دلار امروز با بازیابی قدرت خریداران افزایش یافته است. اگرچه در هفته گذشته روند نزولی مشاهده شده، قیمت به کمک حمایت خریداران توانسته وضعیت خود را بهبود دهد. امروز در نتیجه تلاش خریداران، قیمت ویوز تا 28.21 دلار افزایش یافته است.

نکات مهم تحلیل قیمت ویوز:

  • قیمت تا 28.213 دلار افزایش یافته است.
  • تحلیل قیمت ویوز حرکت صعودی را تایید کرده است.
  • حمایت 25.32 دلار همچنان دست نخورده باقی مانده است.

تحلیل یک روزه قیمت ویوز:

تحلیل یک روزه روند صعودی امروز را تایید می کند زیرا کندل های سبز دوباره در نمودار پدیدار شده اند. قیمت هم اکنون با افزایش مومنتوم صعودی تا 28.213 دلار افزایش یافته است. فاصله زیادی تا رسیدن به سطح میانگین متحرک 28.71 دلار باقی نمانده است.

نمودار یک روزه ویوز / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

برخورد صعودی بین SMA 50 و SMA 20 به تاخیر افتاده زیرا حرکت صعودی در جریان است. اندیکاتور بولینگرباند نقش مهمی در صحت پیش بینی ها دارد. حد باند بالایی اکنون در 31.671 و حد باند پایینی در 25.32 دلار قرار دارد. اندیکاتور RSI هم در موقعیت خنثای 50.87 قرار دارد.

تحلیل قیمت ویوز

تحلیل 4 ساعته قیمت ویوز نشان می دهد قیمت یک بار دیگر در نتیجه تلاش های خرسی در حال کاهش است. پیش از این یک روند صعودی در جریان بود. اما در 4 ساعت اخیر فروشندگان دوباره در حال پس گرفتن قدرت بوده اند. کندل های قرمز نشان دهنده افت قیمت تا سطح 28.218 دلار هستند. قیمت اکنون کمتر از میزان میانگین متحرک یعنی 28.22 دلار است.

نمودار 4 ساعته قیمت ویوز / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

منحنی SMA 50 به بالای SMA 20 رسیده که نشانه دیگری از یک روند نزولی است. به دلیل افزایش نوسان، باند بالایی بولینگر در 29.55 و باند پایینی آن در 27.46 قرار گرفته است. مقدار RSI هم تا سطح 45.9 کاهش پیدا کرده است.

وضعیت اندیکاتورهای ویوز

تحلیل کلی قیمت امروز، چشم انداز نثایی دارد زیا تغییر روندهای مداوم در هفته های اخیر دیده شده است. البته اندیکاتورهایی که سیگنال خرید می دهند 10 مورد هستند. در مقابل 7 اندیکاتور در وضعیت فروش و 9 اندیکاتور در حالت خنثی می باشند.

منبع: کریپتوپولیتن