تحلیل قیمت مونرو ۳ مهر ۱۴۰۰

پس از کنترل بازار توسط خرس ها، خریداران قیمت را بالابرده اند. مونرو در الگوی کنج صعودی قرار داشته و چندین مثلث در آن ایجاد شده است. در یک هفته اخیر قیمت مونرو 25 درصد افزایش پیدا کرده است. در نمودار 5 روزه کندل های سبز بیشتر از کندل های قرمز جلب توجه می کند. در نمودار یک روزه قیمت در یک رنج قرار گرفته است.

نکات مهم تحلیل:

  • در تایم فریم 24 ساعته، تحلیل روزانه قیمت، احساسات مثبت را در بازار نشان می دهد.
  • رنج روزانه بین 229 تا 241 دلار است.
  • در نمودار یک ساعته، هیستوگرام مکدی میله های قرمز کوچیکی را نشان می دهد.

مونرو / دلار در نمودار روزانه یک کندل با دنباله بالایی بلند را ثبت کرده که این نشان دهنده مومنتوم صعودی بالقوه در آخر هفته است. رنج قیمتی در 24 ساعت اخیر 229 تا 241 دلار بوده که هیچ دیوار فروش قابل توجهی را در این دو نقطه قیمتی نشان نمی دهد.

حرکت صعودی قیمت در روزهای اخیر، قدرت خود را از دست داده و خریداران را مغلوب کرده است. هیستوگرام مکدی در حالت قرمز قرار دارد که با توجه به نزولی بودن روند دور از انتظار نبوده است.

حمایتی پایین تر از 200 دلار در سطح ریتریسمنت فیبوناچی 23.6 درصد قرار دارد. هیستوگرام مکدی تقریبا به انتهای راه در منطقه منفی رسیده چرا که میله های قرمز کوتاه شده اند. این به آن معناست که احتمال وقوع یک حرکت صعودی در آینده نزدیک وجود دارد.

طبق میانگین متحرک 20 دوره ای، بازار ضعیف است. روند نزولی است و شرایط خوبی را نشان نمی دهد. حجم معاملات در حال کاهش است و این نشان می دهد تریدرها هر زمان که بتوانند سودهایشان را خارج می کنند.

به نظر نمی رسد دیوار فروشی پیش روی مونرو باشد پس اگر مومنتوم مثبتی در مونرو به وجود آید، احتمالا در آخر هفته رخ خواهد داد.

تحلیل 4 ساعته

نمودار قیمت مونرو / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

هیستوگرام مکدی یک برخورد خرسی داشته و پس از آن میله های کوتاه قرمز رنگ در نمودار در کنار میله های بسیار کوتاه سبز قرار دارند. اکثریت میله ها قرمزند و این گویای برتری فروشندگان است.

این احتمال وجود دارد که مومنتوم نزولی تا جلسه معاملاتی فردا ادامه پیدا کند اما انتظار داریم در ساعات آینده تلاش هایی برای جلوگیری از افت قیمت صورت گیرد.

منبع: کریپتوپولیتن