تحلیل قیمت ریپل ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

در چند هفته گذشته خریداران از بازار عقب‌نشینی کرده بودند اما در هفته گذشته توانستند دوباره قدرت را به دست بگیرند. با عبور بیت کوین از 45000 و لمس 46000، آنها قدرت خود را برای بریک اوت به بالاتر از 50000 دلار به کار می‌گیرند.

پس از بازگشت قیمت از 0.75 دلار، به نظر می‌رسد قیمت ریپل بالاتر از 0.8 دلار تثبیت شده است. چشم‌انداز این ارز دیجیتال در آخر هفته گاوی بوده و توانسته به 0.85 دلار نزدیک شود اگرچه نتوانست به مسیر خود به سمت هدف 1 دلار ادامه دهد.

علاوه بر فشردگی خریداران در 0.8 دلار، حمایتی توسط میانگین متحرک ساده 200 نیز در این سطح قرار دارد. اندیکاتور مکدی هم از 22 جولای وضعیت خود در ارائه سیگنال صعودی را حفظ کرده است. اگر وضعیت اندیکاتورهای تکنیکال در نمودار روزانه تغییری پیدا نکند، حرکت صعودی ریپل به سمت 1 دلار به‌سرعت ادامه خواهد یافت.

نمودار یک روزه قیمت ریپل / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

هم زمان، ایده اصلاح از سطوح فعلی نیز بعید به نظر نمی‌رسد. اگر قیمت به‌قدری کاهش یابد که حمایت میانگین متحرک ساده 200 در سطح 0.8 دلار شکسته شود موجب تحریک فروشندگان به انجام سفارش‌ها بالای فروش خواهد شد. افزایش فشار از بالا می‌تواند موجب جلوگیری از ادامه صعود و حرکت قیمت به سمت 0.7 دلار گردد.

منبع: کوین گیپ