بایننس متهم به همکاری با صرافی Bitzlato روسیه شد

بایننس به عنوان اصلی ترین حامی صرافی روسی Bitzlato شناخته شد. بر اساس گزارش ها، بایننس تراکنش هایی به ارزش 346 میلیون دلار را برای بیتزلاتو تسهیل کرد.

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال متهم به تسهیل تراکنش های بیتزلاتو است. وزارت دادگستری اخیرا آناتولی لگکودیمو، بنیانگذار Bitzlato را به دلیل اجرای عملیات غیرقانونی دستگیر کرد.

رویترز بیان کرد که بیتزلاتو از Binance برای تراکنش بیش از 346 میلیون دلار بیت کوین استفاده کرد.

بایننس تراکنش های بالای 20000 بیت کوین را برای Bitzlato تسهیل کرد

Bitzlato از می 2018 تا ژانویه 2023 بیش از 205000 تراکنش را از طریق از این صرافی انجام داد. از طریق این تراکنش ها، بیش از 20000 بیت کوین به ارزش 345.8 میلیون دلار، مطابق با قیمت بازار BTC در آن زمان، منتقل شد.

بایننس بزرگترین طرف گیرنده بیتزلاتو است که بیت کوین به ارزش 175 میلیون دلار دریافت می کند. این گزارش همچنین نشان می‌ دهد که صرافی پیشرو تراکنش‌هایی به ارزش حدود 10 میلیارد دلار را برای مجرمان فراهم کرد. با این حال، این صرافی این گزارش ها را تکذیب کرد و بخش هایی از گزارشات رویترز را منسوخ و نادرست خواند.

در دسامبر گذشته، فوربس گزارش داد که یک کارتل مواد مخدر فعال در چند کشور، تقریباً 40 میلیون دلار از طریق بایننس انتقال داد.

صرافی پیشرو اشتباه در ذخیره وجوه کاربران را تایید می کند

طبق مقاله دیگری از بلومبرگ، Binance اعتراف کرد که اشتباهی ذخایر خود را در کیف پول مشتریان نگهداری می کرده است. صرافی توکن‌ های B را در کیف پولی که برای ذخیره وجوه کاربران استفاده می‌ شد، نگهداری می کرد.

بایننس بسته بندی توکن متعلق به سایر بلاک چین ها را تسهیل می کند تا کاربران بتوانند در شبکه BNB (BSC) تراکنش کنند. صرافی یک توکن جدید بومی برای BSC با پشتوانه 1:1 با توکن اصلی صادر می کند. آنها چنین توکن هایی را B-token می نامند. به عنوان مثال، به ازای هر 100 BBTC که بایننس صادر می کند، باید 100 بیت کوین به عنوان وثیقه داشته باشد. قیمت BBTC برگرفته از قیمت BTC است.

طبق اخبار میهن سیگنال، بانکداری به نام چارلز کاست موارد دیگری را شناسایی کرد که بایننس وجوه خود را با دارایی های مشتریان ترکیب کرد. این همه اشتباه توسط بزرگترین صرافی جهان واقعا باعث تعجب است!

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: beincrypto.com