تحلیل بیت کوین هفتگی ۴ اردیبهشت ۹۹

در این تحلیل بیت کوین تلاش می‌کند از محدوده قیمتی خود بیرون بیاید.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • قیمت بیت کوین در خط مقاومت از محدوده 6650 دلار تا 7150 دلار معامله می‌شود.
  • میانگین‌های متحرک 50 و 200 ساعته، تلاقی نزولی دارند.
  • بیت کوین ممکن است فرکتال اوایل ماه آوریل را آینه کند.

در تاریخ 22 آوریل، قیمت بیت کوین از قیمت کف 6818 دلار به 7158 دلار به میزان قابل توجهی افزایش یافت. این یک کندل انگالفینگ صعودی ایجاد کرد. با این حال، قیمت نتوانست بالاتر از یک سطح مقاومت مهم حرکت کند که در غیر این صورت نشان دهنده روند صعودی بود.

قیمت بیت کوین هنوز هم در محدوده 6650 دلار تا 7150 دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، این قیمت بین خط میانی (EQ) و خط مقاومت در حال معامله است که چند ساعت قبل توسط خط مقاومت رد شد.

فراکتال بیت کوین

قیمت بیت کوین از میانگین‌های متحرک 50 و 200 ساعت (MA) بالاتر رفته است، که یک تقاطع نزولی را رقم زده‌اند. ارتباط بین میانگین‌های متحرک و قیمت علائم متناقضی را نشان می‌دهد. در حالی که تقاطع نزولی است، ولی قیمت معاملات در بالای آن‌ها است.

همان تقاطع در 11 آوریل نیز ظاهر شده بود. جالب اینکه قیمت BTC دقیقاً به همان شیوه عمل کرد. کمی بعد از هر دو میانگین متحرک حرکت کرد و خط مقاومت دامنه را لمس کرد. و آنچه در پی آن بود افت بسیار شدید به سمت خط حمایت از محدوده بود.

اگر همین حرکت در این زمان اتفاق بیفتد، قیمت BTC امروز به سمت خط حمایت می‌رود. از طرف دیگر، حرکتی بالاتر از مقاومت در محدوده، این فراکتال را باطل می‌کند.

تقاطع نزولی بین میانگین های متحرک ۵۰ و 200 در تحلیل بیت کوین

محدوده بلند مدت

امکان تکمیل فرکتال توسط خط مقاومت نزولی که قیمت بیت کوین از 7 آوریل بعد از رسیدن به قیمت 7454 دلار آن را دنبال می‌کند، تقویت می‌شود. قله قیمتی ایجاد شده در دیروز این خط را تایید کرد.

اگر قیمت حرکت نزولی خود را ادامه دهد و در ضمن این فراکتال را تکمیل کند، در بازه بلند مدت 5700 دلار تا 6900 دلار نیز افت خواهد کرد. این می‌تواند پیامدهای عمده نزولی برای قیمت BTC داشته باشد زیرا احتمالاً به سمت 6300 EQ دلار و سپس احتمالاً به سمت خط حمایت 5700 دلار خواهد رسید.

خط مقاومت نزولی

نتیجه گیری

قیمت بیت کوین توسط خط مقاومت در دامنه کوتاه مدت آن و خط مقاومت نزولی که از 7 آوریل دنبال شده است رد شد. احتمالا قیمت به 6700 دلار کاهش یابد و ممکن است پایین‌تر هم برود.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.