تحلیل بیت کوین ۲۴ آبان ۹۹

فراکتالی از بیت کوین اصلاح تا 3000 دلار را نشان می‌دهد.

طی چند هفته گذشته BTC با یک افزایش شدید روبرو شده و به 16500 دلار رسیده است. اگرچه تحلیل‌گران از حرکت اصلاحی احتمالی ترسیده‌اند.

یکی از تحلیل‌گران دارایی‌های رمزنگاری شده اخیراً یک فراکتال را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ارز رمزنگاری شده برتر به طرز قابل ملاحظه‌ای مشابه نحوه معاملات در بالاترین قیمت‌های سال 2017 با 20000 دلار معامله شده است. این تجزیه و تحلیل فراکتال پیش‌بینی می‌کند که افت تا 14000 دلار در هفته‌های آینده اتفاق بیفتد.

این فراکتال اصلاح قیمت را پیش‌بینی می‌کند

تحلیلگر ارزهای دیجیتال که پیش‌بینی می‌کرد BTC در سپتامبر به 9800 دلار کاهش یابد، اکنون پیشنهاد می‌کند که احتمالاً اصلاح دیگری وجود دارد.

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که اقدامات اخیر BTC به آنچه که در بالاترین قیمت 20000 دلار اتفاق افتاده است، بسیار شبیه است. نمودار نشان می‌دهد، اگر فراکتال درست پیش برود، این اصلاح می‌تواند BTC را به 14000 دلار برساند.

مقایسه روند قیمت بیت کوین در 2017 و 2020

قله جدید بزودی تشکیل خواهد شد

در حالی که قیمت بیت کوین ممکن است با افت کوتاه مدت روبرو شود، سرمایه‌گذاران اصلی هنوز معتقدند که ارز رمزنگاری شده پرچم‌دار قبل از پایان سال 2020 به یک قیمت جدید خواهد رسید.

برای اولین بار، تایلر وینکلووس، مدیر عامل Gemini و میلیاردر بیت کوین اخیراً در توییتر گفت:

“من فکر می‌کنم قبل از پایان سال 2020 شاهد بالاترین قیمت جدید برای BTC خواهیم بود. در حالی که قیمت در کمتر از یک ماه از 10000 به 14000 رسیده است، اما هنوز در یک برک آوت واقع نشده است. وقتی قیمت 3000 تا 5000 دلار را ببینیم، گاوها کنترل را بدست می‌گیرند. ”

این خوش بینی توسط رائول پال، مدیرعامل Real Vision و مدیر سابق صندوق‌های سرمایه‌گذاری منعکس شده است. پال فکر می‌کند که BTC حداکثر تا فصل اول سال 2021 به جدیدترین قیمت خود دست خواهد یافت.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.