تحلیل بیت کوین ۲ دی ۹۹

در حالی که هدف خرس‌های  بیت کوین 20،000 دلار قبل از بالاترین قله است، قیمت به سمت حمایت بحرانی فرو می‌رود.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • قیمت BTC در آستانه اصلاح بزرگ است زیرا حمایت اصلی ممکن است شکسته شود.
  • برای کاهش فشار نزولی نیاز به اصلاح زیر 22،800 دلار است.

BTC در حال لمس قیمت‌های زیر 22،300 دلار است که ممکن است عواقب فاجعه باری را برای ارز دیجیتال پیشگام به دنبال داشته باشد.

روند صعودی قیمت BTC به دیواره تقاضای فعلی بستگی دارد

IOMAP  از IntoTheBlock نشان می‌دهد که آدرس‌های بزرگی وجود دارند که BTC را با این قیمت خریداری کرده‌اند. اگر افت قیمت به صورت پایدار ادامه داشته باشد، فروش آن به حمایت دیگری که توسط 20،000 دلار روانشناختی ایجاد شده است، می‌رسد که نزدیک به 200،000 بیش از 90،000 BTC در آن منطقه خریداری شده است.

IOMAP

جدا از آن، یک ارائه دهنده داده‌های تجزیه و تحلیل رفتاری، Santiment، نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که از 1000 تا 10،000 BTC دارند، اخیراً فروخته شده‌اند، و اعتبار را به چشم انداز نزولی کوتاه مدت اضافه می‌کنند.

داده‌های تجزیه و تحلیل رفتاری بیت کوین

با توجه به این تحلیل بیت کوین اگرچه ممکن است تعداد نهنگ‌های خروج از شبکه ناچیز باشد، لازم به ذکر است که هر یک از آنها از 22 تا 220 میلیون دلار به ارزش  BTC، نگهداری می‌کنند، به این معنی که حتی یک جابجایی کوچک ممکن است منجر به فشار فروش بی‌نظیری شود که بر قیمت لحظه‌ای تأثیر بگذارد.

یک حرکت پایدار زیر 22،800 دلار نیز فشار فروش را افزایش داد. همانطور که قبلاً میهن سیگنال گزارش داده بود، این مانع برای روند بیت کوین در کوتاه مدت حیاتی بود. عدم بازگشت به بالاتر از این سطح ممکن است منجر به فروش عمیق تا 20000 دلار شود. اگر این منطقه لمس، ممکن است قبل از شروع موج صعودی دیگر، BTC  فروش خود را به سمت 16000 دلار ادامه دهد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.