تحلیل بیت کوین ۷ دی ۹۹

بیت کوین با بالاترین قیمت جدید مواجه می‌شود، در حالی که در 28000 دلاری متوقف می‌شود.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • BTC رالی عظیم را آغاز کرد و نزدیک به 28000 دلار توقف کرد.
  • ممکن است قیمت BTC به 24000 دلار کاهش یابد زیرا شاخص‌های تکنیکال سیگنال‌های فروش را ارسال می‌کنند.

با توجه به تحلیل‌های میهن سیگنال دیدیم که از روز پنجشنبه، 24 دسامبر، بیت کوین چندین سطح قابل توجه را شکست و به بالاترین قیمت در 27922 دلار رسید. در حال حاضر، BTC  در حال نوسان قیمت در 27،750 دلار است، که روزانه تقریباً 12٪ سود کسب کرده است. در مجموع، این رالی 3000 دلار BTC را گران کرد.

سرمایه بازار BTC به 515 میلیارد دلار افزایش یافت و این کوین را از Visa گران‌تر کرد. به گفته  Asset Dash، اکنون جایگاه یازدهم در میان بزرگ‌ترین دارایی‌های جهانی را دارد، بزرگانی مانند فیس بوک، اپل و تسلا.

شاخص دامیننس بیت کوین برای اولین بار از مارس 2017 از 70٪ فراتر رفت. در حالی که اکثر 100 آلت کوین برتر نیز به دنبال ارز رمزپایه پیشگام جایگاه خود را بالا برده‌اند، البته آنها هنوز عقب مانده‌اند، به این معنی که هنوز به اصطلاح فصل آلت کوین فرا نرسیده است.

ارز دیجیتال برتر در برابر اصلاح آسیب پذیر است

از نظر تکنیکال، BTC در قلمرو ثبت نشده قرار دارد. با این حال، شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که بیت کوین بیش از حد خریداری شده است و ممکن است در معرض اصلاح کوتاه مدت باشد. بنابراین، شاخص TD Sequential سیگنال فروش را به شکل کندل نه سبز در نمودار 4 ساعته ارائه داده است.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار 4 ساعته بیت کوین

اگر سیگنال تأیید شود، BTC  ممکن است با کاهش در اولین هدف 27000 دلار، یک اصلاح نزولی را شروع کند. با شکسته شدن آن، فروش بعدی ممکن است با تمرکز روی 25،500 دلار مورد توجه قرار گیرد. حمایت مهم در ترکیبی از مقاومت قبلی و SMA50  چهار ساعته با نزدیک شدن به 24،000 دلار ایجاد شده است.

در تحلیل بیت کوین مشاهده می‌کنیم RSI  وضعیت خرید بیش از حد دارایی را تأیید می‌کند. این شاخص در نمودار 4 ساعته به 81 رسید و شروع به نشان دادن علائم معکوس کرد، و به سناریوی نزولی اعتبار بخشید.

از طرف دیگر، یک حرکت پایدار و بالاتر از 28000 دلار انگیزه صعودی دیگری ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد قله بالاتری قبل از شروع تصحیح نهایی تشکیل شود.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.