تحلیل بیت کوین ۱۵ شهریور ۹۹

بیت کوین ممکن است حرکت اصلاحی خود را تا 9000 دلار ادامه دهد.

در این تحلیل بیت کوین مشاهده می‌کنیم، جمعه، 4 سپتامبر پس از مدت کوتاهی افت در زیر 10000 دلار، در حال تثبیت در 10380 دلار است. اولین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد از ارزش خود را بالا برده است و از آغاز روز بدون تغییر مانده است. سهم بازار BTC در روز جمعه با اندکی بهبود به 56.7٪ و 56.3٪ رسید.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • شاخص ترس و طمع BTC نشان می‌دهد که بازار عصبی شده است.
  • شاخص‌های تکنیکال سیگنال‌های نزولی ارسال می‌کنند.
  • BTC/USD به پایین‌ترین سطح رسیده است.

ترس معامله‌گران بازار

شاخص ترس و طمع نشان دهنده اضطراب فزاینده در میان معامله‌گران است. شاخصی که احساسات فعلی بازار را تجزیه و تحلیل می‌کند، طی چند روز با کاهش قیمت بیت کوین از 12000 دلار در روز سه شنبه، 1 سپتامبر به کف 9،900 دلار در جمعه، 4 سپتامبر، از شدت طمع به ترس تبدیل شده است.

بازار ارزهای دیجیتال بهترین نمونه از رفتارهای جمعی است زیرا مردم معمولاً حریص می‌شوند و وقتی قیمت‌ها افزایش می‌یابد تمایل به خرید بیشتر دارند. وقتی بازار قرمز چشمک می‌زند آن‌ها دچار ترس می‌شوند. حرص و طمع شدید نشانگر آماده بودن بازار برای اصلاح روند نزولی است، در حالی که ترس شدید اغلب به عنوان یک فرصت خرید تعبیر می‌شود.

در زمان نوشتن این مقاله، شاخص ترس و طمع در 41 قرار دارد، این بدان معناست که معامله‌گران عصبی می‌شوند، گرچه هنوز از وحشت فاصله دارند، به این معنی که قیمت برای اصلاح بیشتر جای دارد.

تحلیل تکنیکال

از نقطه نظر تکنیکال،BTC/USD  از پایین‌ترین سطح در 13 مارس یعنی 3886 دلار، زیر SMA50 روزانه و روند صعودی شکسته شد. این سیگنال نزولی نشان می‌دهد که ممکن است قیمت بیت کوین حداقل تا 9000 دلار ادامه داشته باشد. این مانع روانی امکان کاهش سرعت خرس‌ها را دارد زیرا توسط SMA200 روزانه تقویت می‌شود که از اواخر آوریل قیمت را حمایت می‌کند.

در همین حال، یک حرکت پایدار بالاتر از خط روند شکسته شده نزدیک به 11000 $ ،سناریوی نزولی را نفی می‌کند و می‌تواند تا 12000 $ اصلاح شود.

شاخص‌های تکنیکال در تحلیل بیت کوین

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.