پرواز ساندى سواپ

ارزش كل قفل شده صرافى برجسته مبتنى بر شبكه كاردانو، ساندى سواپ با عبور از سطح ١٠٨ ميليون دلارى به اوج جديد خود رسيد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، شبكه ساندى سواپ شاهد رشد قابل توجهى در ارزش كل قفل شده (TVL) و فعاليت هاى تراكنش هايش بوده است.

صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو ساندی‌سواپ (SundaeSwap) با عبور از مرز ۱۰۸ میلیون دلار ارزش کل قفل‌شده (TVL)، ركورد قبلى خود را شكست و به نقطه عطف جدیدی رسیده است.

گفتنى است، ارزش کل قفل‌شده نشان‌دهنده ارزش کل دارایی‌های ارز دیجیتالی است که در پروتکل‌های مالى دیفای (DeFi) قرار داده شده است.

ارزش كل قفل شده (TVL)، اخيرا تبديل به يكى از شاخص بسيار مهم در ارزيابى كارايى و عملكرد ارزهاى ديجيتال شده است.

به گزارش ميهن سيگنال بر اساس داده‌ های DeFi Llama در روز ۱۳ فوریه، همزمان با افزایش چشمگیر تراکنش‌ها در شبکه کاردانو، ارزش کل قفل‌شده در این صرافی غیرمتمرکز از ۱۰۸.۲ میلیون دلار عبور کرده است.

ساندی ‌سواپ نخستین صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال در بلاک چین کاردانو است و با وجود اینکه به تازگى در تاريخ ژانويه ٢٠٢٢ (ماه گذشته) راه‌اندازی شد، رشد قابل‌توجهی داشته و بسیاری از معامله‌گران از این پلتفرم برای مبادله، تجارت و کشت سود استفاده می‌کنند.

ساندی سواپ فضایی ایجاد کرده تا افراد بتوانند بدون نیاز به کسب اجازه، تراکنش های خود را به شکل بهینه انجام دهند. این امر قطعا به لطف فناوری بلاکچین تحقق پیدا کرده است. اعضای پروتکل ساندی سواپ با تامین نقدینگی می توانند بازار تشکیل بدهند تا دیگران توکن های بومی را در آنها با یکدیگر مبادله کنند.

ساندی سواپ به دنبال این است تا به ” یونی سواپ کاردانو” تبدیل شود. در همین جهت، ساندی سواپ از همان الگوریتم استخر دائمی محصول (x * y = k) برای بازارسازی خودکار استفاده می کند. البته خلاقیت هایی هم در این صرافی ایجاد شده که مخصوص کاردانو است.

منبع: u.today.com