آدم ربایى یک معامله گر ارز دیجیتال در هنگ کنگ

يك آدم ربايى دیگر، به نگرانى هاى مرتبط با فعاليت هاى حوزه ارز ديجيتال اضافه كرد.

به گزارش میهن سیگنال به نقل از خبرگزاری هاى محلى شهر #هنگ_كنگ، مقامات دولتى هنگ كنگ و نيروهاى پليس اين كشور، در جريان آدم ربايى يك معامله گر حوزه ارز ديجيتال، ٧ نفر را دستگير كردند.

به گفته مسئولین، طى تحقيقات در حال اجرا در اين زمينه تمام افراد مرتبط با اين آدم ربايى دستگير خواهند شد.

اين آدم ربايى در تاريخ ٦ نوامبر اتفاق افتاد، یک مرد ۳۹ ساله که در تلاش برای تبدیل دارایی‌های تتر (USDT) خود به دلار هنگ کنگ، قرار بود با خریداران احتمالی دیدار کند، در یک ساختمان صنعتی به طرز فجیعی مورد حمله قرار گرفت.

به گفته مقامات، آدم ربايان با پتك و چكش به قربانى حمله كرده اند و او را وادار كردند تا دارايى هاى ارزى اش را در اختيار آنها قرار دهد. قربانى بعد از حمله با چشمان بسته به يك ويلاى دوردست منتقل شد و مورد ضرب و شتم و جراحات شديدى قرار گرفت.

بعد از كامل شدن گزارشات پليس توسط خانواده قربانى در تاريخ ٩ نوامبر، مقامات پليسى موفق شدند مكان نگهدارى گروگان را شناسايى كنند، گفتنى است آدم ربايان در قبال آزادى قربانى، طلب ٣٠ ميليون دلار باج كرده بودند.
خوشبختانه قربانى توانست از كلبه اى كه در آن گروگان گرفته شده بود فرار كند. قربانى در حال حاظر به دليل جراحات جدى، تحت مراقبت هاى ويژه در بيمارستان به سر مي برد.

ماه گذشته دو مرد روسى به دليل گروگان گيرى يك سرمايه گذار ٢٨ ساله حوزه ارز ديجيتال، دستگير شدند. آدم ربايان با تزريق مواد مخدر به قربانى اورا به قتل رسانده و جسد اورا در جنگل رها كرده بودند.

اين گونه آدم ربايى هاى اخير، خطرات تجارت هاى همتا به همتا را براى معامله گران حوزه ارز ديجيتال زياد كرده و باعث نگرانى مقامات دولتى شده است.

منبع: u.today.com