٧٩٢ میلیون دلار توکن سوزى BNB

بايننس به تازگى اقدام به سوزاندن ٧٨٢ ميليون توكن بايننس كوين ( BNB) كرده است، اين توكن سوزى ها باعث كاهش نرخ عرضه اين ارز شده است.

به گزارش ميهن سيمنال به نقل از كريپتوبريفينگ، بایننس هجدهمین توکن‌ سوزی خود را انجام داد و عرضه توکن بایننس کوین را ۱.۶۸ میلیون واحد کاهش داد.

اين فرايند توكن سوزى، از يك سيستم خودكار براى سوزاندن تعداد مشخصى ارز در بازه زمانى مشخص استفاده ميكند تا به كنترل تعداد ارزهاى قابل عرضه بازار ارزهاى ديجيتال كمك كند.

قیمت بایننس کوین تنها کمی پس از سوزاندن توکن‌ها در عرض چند ساعت، تحت‌تأثیر قرار گرفت و دچار کاهش شد.

به گزارش ميهن سيگنال براساس داده هاى كوين ماركت كپ، قیمت بایننس کوین در زمان شروع این فرایند، حدوداً ۷۹۲ میلیون دلار توکن سوزانده شده است.

به گفته خود اين شبكه، این برنامه توکن سوزی هر سه ماه یک بار انجام می‌شود و این بار با استفاده از یک سیستم جدید برای تعیین میزان توکن‌هایی که باید سوزانده شوند، به‌صورت خودکار انجام شد.

بایننس کوین به عنوان آلت کوین شناخته می‌شود و هنگام ایجاد آن براساس استاندارد ERC-۲۰ و با استفاده از شبکه اتریوم و بلاکچین ساخته شده است. این بدان معناست که این سکه نیز از قوانینی که جامعه برای بلاک چین اتریوم وضع کرده است پیروی می‌کند و به بایننس کوین اجازه می‌دهد تا از ثبات و ایمنی بلاک چین و شبکه اتریوم بهره‌مند شود.

هدف اصلی ایجاد این کوین، جذب سرمایه برای توسعه و گسترش صرافی Binance بود. صرافی کریپتو Binance (که یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتو است) از امنیت و سرعت پردازش قابل توجهی برخوردار است و ایجاد ارز دیجیتالی‌اش نیز باعث شد جایگاهی پیشرو در این فضا کسب کند.

منبع: cryptobriefing.com