تحلیل اتریوم ۸ آذر ۹۹

گاوهای اتریوم برای تغییر روند نزولی، 580 دلار را هدف قرار دادند.

نکات برجسته تحلیل اتریوم

  • قیمت اتریوم در حال حاضر در نمودار 30 دقیقه در داخل یک الگوی مثلث متقارن شکل گرفته است.
  • کل بازار ارزهای رمزپایه پس از از دست دادن بیش از 90 میلیارد دلار در 48 ساعت گذشته، نزولی شده است.

اتریوم به لطف ارتقا آینده Eth2 و رونق بازار موفق به رسیدن به بالاترین قیمت 2020 در 623 دلار شد. متأسفانه، این دارایی دیجیتال با 22٪ اصلاح تا 481 دلار سقوط کرد، اما در تلاش است تا حمایت پیدا کند.

قیمت ETH برای صعود به 580 دلار باید این سطح مقاومت حساس را بشکند.

تحلیل اتریوم در نمودار 30 دقیقه‌ای، ETH  یک الگوی مثلث متقارن را شکل داده است و به نظر می‌رسد قیمت فعلی 515 دلار به نفع گاوها باشد. قیمت اتریوم به تازگی از 50 SMA صعود کرد و برای اولین بار از 27 نوامبر آن را به سطح حمایت تبدیل کرد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار 30 دقیقه‌ای اتریوم

مرز بالای الگو در 522 دلار با 100 SMA هم‌زمان است که مقاومت بیشتری به این سطح می‌بخشد. شکست بالای آن با حرکت 10 درصدی، قیمت اتریوم را به سرعت به سمت 580 دلار سوق می‌دهد.

از طرف دیگر، اگر گاوها نتوانند از سطح حمایت 50 SMA دفاع کنند، قیمت ETH می تواند تا مرز پایین الگوی مثلث متقارن در 500 دلار پایین بیاید، که همچنین یک سطح حمایت روانی قوی است. شکست در زیر این سطح، ETH  را به سمت 450 دلار سوق می‌دهد.

IOMAP

نمودار In/Out of Money Around Price حمایت بسیار کمی در مسیر پایین بدون محدوده قابل توجهی تا 452 دلار نشان می‌دهد، که به نظر می‌رسد چشم انداز نزولی ذکر شده در بالا را تأیید می‌کند. در روند صعودی، یک منطقه مقاومت قوی بین 543 تا 559 دلار وجود دارد که فشار فروش را به اتریوم اضافه می‌کند.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.