جبران افت قیمتى سولانا و اتریوم

شبكه لايه اول اتريوم و سولانا بعد از تجربه يك سقوط قيمتى، حالا در شروع سال جديد در حال بازپس گيرى و جبران قيمتى خود هستند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كريپتوبريفينگ، بازار ارزهاى ديجيتال دوباره در حال جان گرفتن است. ارزهايى از جمله اتريوم، سولانا و آوالانچ جزو ارزهاى در حال رشد ٢٤ ساعت گذشته بازار بودند.

چندین ارز دیجیتال لایه اول پس از سقوط قیمتی در ۶ ماه گذشته، با رشد قیمت مواجه شدند. اوایل صبح امروز اتریوم به قیمت ۲,۸۶۸ دلار مبادله شد. قیمت این ارز دیجیتال هم‌اکنون در بالاترین سطح خود پس از سقوط ۳۵ درصدی اواسط ژانویه است.

گفتنى است، اتریوم هم اكنون در حال نزديك شدن به سطح مقاومتى پيشين خود يعنى سطح  ۳,۰۰۰ دلاری ميباشد، اين سطح ميتواند تعيين كننده روند قيمتى بعدى اين ارز باشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كريپتوبريفينگ، گفتنى است باتوجه به اينكه وضعيت اقتصادى و ارزى هنوز در شرايط نامعلوم و بى ثباتى قرار دارد، هنوز نمى توان به طور قطع و يقين گفت كه اين رشد نسبى، شروع جبران بازار ارزهاى ديجيتال ميباشد.

علاوه بر اتريوم، سولانا یکی دیگر از ارزهای دیجیتال لایه اول نیز در‌ ٢٤ ساعت گذشته، جهشی ۱۱ درصدی را در قیمت خود تجربه کرد. علی‌ رغم کاهش ۱۳.۵ درصدی بهای سولانا پس از هک ۳۲۲ میلیون دلاری یکی از پل‌ های اصلی بلاک چین آن، رشد قیمتى كه امروز اين شبكه شاهد آن بود، دارندگان این ارزدیجیتال را امیدوار کرده است.

قابل ذكر است كه شبكه آوالانچ هم در كنار شبكه اتريوم و سولانا يكى ديگر از شبكه هاى لايه اول است كه در حال جبران روند نزولى پيشين خود ميباشد.

 

 

منبع: cryptobriefing.com