رشد ۱۰۰ درصدی قیمت فانتوم با آغاز به کار برنامه تشویقی

فانتوم در شش هفته اخیر 500 درصد رشد کرده و با آغاز به کار برنامه تشویقی 320 میلیون دلاری آن، احتمال ادامه رالی نیز وجود دارد.

شبکه اتریوم همچنان بزرگ‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاک‌چین است. اما رقابت سایر شبکه‌ها بسیار نزدیک و تنگاتنگ شده چرا که هنوز هم راه حلی برای هزینه بالا و فشردگی شبکه اتریوم ارائه نشده است.

یکی از پروژه‌هایی که در ماه آگوست رشد قابل‌توجهی داشته، فانتوم (FTM) بوده است. فانتوم یک پلتفرم قراردادهای هوشمند لایه اول است که از طراحی نمودارهای غیر چرخشی به‌عنوان ابزاری برای حل مشکلات سرعت پایین و کارمزد بالای تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش میهن سیگنال، طبق داده‌های تریدینگ ویو، فانتوم پس از لمس کف 0.15 دلار در 20 جولای 500 درصد رشد را تجربه کرده و به قله 0.90 دلار در روز دوشنبه رسیده است. حجم معاملات 24 ساعته فانتوم نیز با رشد انفجاری 1250 درصدی به رکورد 1.26 میلیارد دلار دست‌یافته است.

دلیل افزایش مومنتوم صعودی این ارز دیجیتال، آغاز به کار یک برنامه تشویقی 370 میلیون دلاری بوده که موجب رشد قابل‌توجه آن در شرکت در رسانه‌های اجتماعی و افزایش مداوم میزان سرمایه‌های قفل شده در این پروتکل شده است. این برنامه باهدف جذب پروتکل‌های جدید و نقدینگی به اکوسیستم فانتوم طراحی شده است. با انتشار این خبر فانتوم بزرگ‌ترین رالی در تاریخ خود را تجربه کرده است.

منبع: کوین تلگراف