خرید ۱۷۴۰۰۰ لایت کوین توسط گری اسکیل

طبق گزارش ها، گری اسکیل در یک ماه اخیر 174000 توکن به دارایی لایت کوین خود اضافه کرده است. این باعث شده دارایی آلت کوین های این شرکت به مجموع 1.44 میلیون سکه برسد.

خرید یک ماهه گری اسکیل 80 درصد از لایت کوین های استخراج شده در ماه را شامل شده است. با احتساب این خرید ارزش کل دارایی ها آلت کوین گری اسکیل به 248 میلیون دلار رسیده است.

با وجود خرید عظیم توسط شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل، قیمت لایت کوین تغییر خاصی نداشته است و به نظر می رسد رفتار قیمتی این ارز دیجیتال به تغییر ذخایر آن ارتباط چندانی ندارد. به گزارش میهن سیگنال، داده های مساری نشان می دهد این آلت کوین بین 12 تا 22 فوریه تنها توانسته تا 200 دلار پیش برود و پس از این تاریخ قیمت دوباره به پایین تر از سطح 200 دلار رسیده و تنها 25 فوریه از این موضوع مستثنی بوده است. اکنون قیمت این توکن در محدوده 185 دلار قرار گرفته است.

چرا خرید گری اسکیل باعث تغییر قیمت نشده؟

در توئیتر کاربران از بالانرفتن قیمت پس از انجام خرید عظیم توسط گری اسکیل ابراز ناراحتی کرده اند. اما تیم لایت کوین در این باره پاسخ داده است که:

“سفارش های بزرگی مانند این  معمولا از طریق OTC انجام می شوند تا تاثیر فوری بر بازار نگذارند. به همین دلیل شوک به بازار ممکن است به تاخیر بیفتد.”

بعضی از کاربران با این پاسخ قانع نشده اند اما برخی پیش بینی کرده اند افزایش قیمت لایت کوین به زودی رخ خواهد داد.

طبق گزارش ها در همین دوره زمانی گری اسکیل بیش از 243000 اتر هم خریداری نموده که مجموع ذخایر اتر این شرکت را به 4.85 میلیارد دلار رسانده است. همچنین افزودن 7169 بیت کوین به ذخایر قبلی این شرکت مجموع دارایی بیت کوین آن را به 655640 سکه رسانده است.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: news.bitcoin.com