تحلیل آلت کوین لایت کوین ۲۴ آذر ۹۹

لایت کوین تا رسیدن به 100 دلار تنها یک پامپ فاصله دارد.

نکات برجسته تحلیل لایت کوین

  • لایت کوین، با شکوه بالاتر از 80 دلار افزایش می‌یابد اما در 85 دلار به مقاومت برخورد می‌کند.
  • معیارهای زنجیره‌ای حمایت فوق العاده LTC را تقویت می‌کنند.
  • یک معکوس بالاتر از مقاومت تلاقی و 85 دلار ممکن است LTC را به 100 دلار افزایش دهد.

قیمت لایت کوین اخیراً در پی شکست پیش‌بینی شده، به بالاتر از 80 دلار رسید. این حمایت با قیمت 70 دلار جای خود را حفظ کرد و به گاوها فرصت کافی برای برنامه‌ریزی یک شکست بالاتر از الگوی گوه نزولی را داد. LTC/USD از چندین سطح مهم از جمله میانگین متحرک 200 ساده، 100 SMA و 50 SMA بالاتر رفت.

لایت کوین در میان سفر به 100 دلار، بالاتر از 80 دلار متوقف می‌شود

طبق تحلیل آلت کوین لایت کوین، روند صعودی تقریباً 85 دلار را لمس کرد اما متوقف شد. LTC به سمت 80 دلار عقب نشینی کرده و به دنبال حمایت 100 SMA است. اصلاح بالای 80 دلار برای تأمین روند صعودی تا 100 دلار ضروری است. در همین حال، این آلت کوین در میان فشار گاوها برای از سرگیری روند صعودی در 81.2 دلار معامله می‌شود.

تأثیر شکست الگوی گوه در عملکرد قیمت تا 85 دلار قابل توجه بود. با این حال، فراتر رفتن از این مقاومت می‌تواند زمینه دستیابی به سود 100 دلاری را فراهم کند. ضروری است که درک کنیم افزایش فروش در 90 و 95 دلار ممکن است اصلاح را به تأخیر بیندازد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار 4 ساعته لایت کوین

طبق اطلاعات آشکارساز تلاقی، LTC قبل از رسیدن به 100 دلار، با یک مقاومت اساسی در 82.3 دلار روبرو است. ازدحام فروشنده توسط سطح 23.6٪ فیبوناچی برجسته شده است. در روند نزولی، به نظر می‌رسد حمایت در 81.9 دلار ثابت شده باشد.

نمودار آشکارساز تلاقی لایت کوین

تحلیل داده‌های IOMAP

مدل IOMPA از IntoTheBlock نشان می‌دهد که LTC مسیری نسبتاً نرم به سمت 100 دلار دارد. با این حال، ابتدا باید فشار فروش بین 81.2 تا 83.6 دلار را از بین ببرد. در اینجا، نزدیک به 57000 آدرس اخیراً تقریباً 1.9 میلیون LTC خریداری کرده‌اند.

در طرف مقابل، حمایت از LTC توسط IOMAP تقویت شده است. مناطق حمایت گسترده، لایت کوین را در موقعیت خود نگه می‌دارند. قوی‌ترین تراکم خریدار از 75.9 دلار تا 78.4 دلار است. در اینجا، تقریباً 54900 آدرس قبلاً تقریباً 3 میلیون LTC خریداری کرده‌اند.

IOMAP

از طرف دیگر، لازم به ذکر است که اگر لایت کوین نتواند از بالای مقاومت تلاقی عبور کند، ممکن است روند نزولی تشدید شود. علاوه بر این، بسته شدن روزانه زیر 100 SMA می‌تواند سفارشات فروش بیشتری ایجاد کند، شاید حجم کافی برای لمس مجدد حمایت 70 دلار ایجاد شود.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.