خرید ۵۰۰۰ خودپرداز بلاک چین

بزرگترین بانک روسیه قصد دارد بیش از 100 میلیون دلار برای خرید 5000 خودپرداز بلاک چین که قابلیت استخراج ارز دیجیتال دارند هزینه کند.

اسبربانک برای فراهم کردن 4917 خودپرداز با کارت گرافیک داخلی که از انجام عملیات بلاک چین پشتیبانی کند مناقصه ای برگزار خواهد کرد. به نظر کارشناسان بهترین استفاده از این کارت های گرافیک استخراج ارز دیجیتال می باشد.

اسبربانک که قدیمی ترین و بزرگترین بانک روسیه است حدود 44 درصد از سپرده های شخصی را در این کشور نگهداری می کند. این بانک 14200 شعبه و 77000 دستگاه خودپرداز در این کشور دارد. مدیرعامل این بانک هرمن گرف وزیر سابق اقتصاد و تجارت روسیه بوده که از طرفداران تکنولوژی های جدید از جمله بلاک چین می باشد.

بالاترین پیشنهاد برای مناقصه مبلغ 108501718 دلار است که معادل 22066 دلار به ازای هر دستگاه خودپرداز می باشد. اگرچه خودپردازهای بیت کوین نوآوری جدیدی به حساب نمی آیند اما خودپردازهای معمول بانکی با فناوری بلاک چین غیرعادی هستند. کارشناسان معتقدند این کارت های گرافیک کاربرد موثری در استخراج بیت کوین ندارند اما می توانند ماینینگ آلت کوین ها از جمله ارگو (EFYT)، گرین (GRIN) یا ریون کوین (RVN) را انجام دهند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع