شیباریوم بعید است در روز ولنتاین راه اندازی شود

کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، آب سردی بر روی شایعات انتشار شیباریوم در روز ولنتاین ریخت.

Shibarium چه زمانی راه اندازی می شود؟ طی چند ماه اخیر، تاریخ راه اندازی Shibarium همواره موضوعی مهمی در میان جامعه این ارز دیجیتال بوده است. جامعه Shib امیدوار بود که این پلتفرم در 14 فوریه راه اندازی شود، اما توسعه دهنده آن به شایعات راه اندازی آن در روز ولنتاین پایان داد.

شیباریوم تاریخ انتشار دقیقی ندارد

کوساما، نظریه جدیدی در مورد راه اندازی Shibarium به اشتراک گذاشت. او در پاسخ به سوالات اظهار داشت که نمی‌ توان تاریخ دقیقی برای انتشار این برنامه ارائه داد.

شبکه لایه ۲ چگونه بر SHIB تأثیر خواهد گذاشت؟

توسعه دهندگان Shiba Inu در حال کار بر روی این بلاک چین لایه ۲ هستند. شیباریوم به افزایش قیمت SHIB از طریق مکانیزم سوزاندن و افزایش ثبات قیمت آن کمک می کند. در بازار ارزهای دیجیتال، همه به دنبال کارمزد تراکنش کمتری هستند. پروژه‌ هایی که این مورد را ارائه می‌ کنند از تراکنش ‌های بیشتری برخوردار خواهند شد.

طبق گزارشات قبلی Coingape، شیبا اینو از مرز 1.3 میلیون دارنده عبور کرد و شاهد افزایش شدید قیمت بوده است. بسیاری از مردم بر این باورند که راه اندازی شیباریوم فرصتی است تا افراد بیشتر در شیب سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاران جدید و حتی باتجربه توجه خود را به سمت این میم کوین معطوف می کنند تا از پتانسیل آن، دارایی هنگفتی به دست بیاورند.

حجم معاملات شیبا اینو 42 درصد جهش کرد

با توجه به اخبار میهن سیگنال، حجم معاملات شیبا اینو در 24 ساعت اخیر نزدیک به 42.45 درصد افزایش یافت. قیمت آن بالاتر از سطح کلیدی 0.000013 دلاری خود قرار گرفت. در بحبوحه اخبار شیباریوم، SHIB با 1.14 درصد افزایش نسبت به روز قبل به 0.00001301 دلار رسید. حجم معاملات 24 ساعت آن 382،908،529 دلار بود.

منبع: کوین گیپ