تحلیل قیمت سیاکوین ۱۵ آبان ۱۴۰۰

توکن سیاکوین پس از روبه رو شدن با فشار فروش از بالا، در نمودار ماهانه در تلاش برای باقی ماندن بالاتر از میانگین های متحرک حیاتی 50، 100 و 200 روزه است. حجم معاملات در نمودار ماهانه پایین تر است و باید در جلسات بعدی افزایش یابد. اکنون این ارز دیجیتال تلاش می کند با حجم پایین تر بالاتر از میانگین های متحرک باقی بماند.

نکات مهم تحلیل قیمت سیاکوین:

  • قیمت سیاکوین در نمودار ماهیانه تلاش می کند بالاتر از مقاومت های متحرک باقی بماند.
  • فقط میانگین های متحرک 100 و 200 دوره ای حفظ شده اند در حالی که میانگین های 50 و 20 بالاتر قرار گرفته اند.

در صورتی که سیاکوین بتواند بالاتر از خطوط حمایتی خود باقی بماند، انتظار می رود سطوح 0.024 و 0.028 در جلسات معاملاتی بعدی قابل دسترس باشند. حمایت های مهم در 0.0161 و 0.01325 دلار قرار دارند در خالی که مقاومت های اصلی در 0.02390 و 0.02750 واقع شده اند.

نمودار یک روزه قیمت سیاکوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

رفتار خرسی سیاکوین بعد از رالی بزرگ صعودی

پس از یک رالی شدید صعودی از سطوح پایین، قیمت در نمودار هفتگی، نزولی شده است. در تایم فریم 4 ساعته، اندیکاتورهای تکنیکال منفی و حجم پایین آمده است. فشار فروش از سطوح بالاتر موجب افت قیمت شده و اکنون سیاکوین برای باقی ماندن در منطقه خنثی تلاش می کند.

قیمت اکنون در محدوده 0.019 دلار قرار دارد که افت 3.36 درصدی قیمت در امروز را نشان می دهد. نسبت حجم به ارزش بازار هم 0.4508 است.

اندیکاتور RSI رو به پایین در حرکت است که روند نزولی را منعکس می کند. این اندیکاتور در نزدیکی محدوده اشباع فروش در سطح 36 معامله می شود و به زودی می توانیم شاهد برگشت باشیم.

مکدی در نمودار 4 ساعته نزولی است. همزمان خط قرمز این اندیکاتور بالاتر از خط سبز قرار گرفته و نشانی از بازیابی قیمت دیده نمی شود.

نمودار چهار ساعته قیمت سیاکوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

منبع: themarketperiodical