تحلیل قیمت سولانا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

سولانا امروز معاملات خرسی دارد. این اتفاق پس از تداوم حرکت صعودی تا محدوده 220 دلار رخ‌داده و اصلاح تا حمایت 180 دلار در جلسه معاملاتی دیروز صورت گرفته است. انتظار داریم قیمت سولانا / دلار در نمودار 24 ساعته دچار افت شود.

نکات مهم تحلیل:

  • سولانا / دلار در تحلیل قیمت امروز خرسی است.
  • کلیت بازار ارز دیجیتال در وضعیت نزولی معامله می‌شود.

کلیت بازار پس از افت 3.46 درصدی قیمت بیت کوین در وضعیت نزولی معامله می‌شود. اتریوم 5 درصد افت کرده و سولانا 12 درصد کاهش قیمت داشته است. لونا بهترین عملکرد را در این میان داشته و قیمتش 33 درصد رشد پیدا کرده است.

طبق نمودار روزانه، سولانا / دلار در یک رنج خرسی وسیع بین 170 تا 193 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات روزانه 22 درصد افت کرده و به مجموع 7.44 میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار این توکن راه حل قراردادهای هوشمند لایه اول هم اکنون 52.5 میلیون دلار است.

در تحلیل نمودار 4 ساعته، سولانا در مقابل دلار به محدوده 170 دلار بازگشت اما خریداران با حضور خود توانستند سطح 180 دلار را بشکنند. در حال حاضر قیمت در حوالی 180 دلار قرار گرفته است.

نمودار 4 ساعته قیمت سولانا / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

پرایس اکشن سولانا فشار گاوی شدیدی را در هفته های اخیر تجربه کرده است. پس از تقویت قیمت زیر 80 دلار، خریداران قیمت را به محدوده 200 دلار رساندند.

تریدرها انتظار دارند قیمت سولانا به مسیر صعودی اش تا 500 دلار در میان مدت ادامه دهد. با این حال، قبل از رالی صعودی مجدد باید انتظار برعکس شدن روند را داشته باشیم زیرا خریداران باید انرژی خود را در سطوح پایین تر تقویت کنند.

فعلاً به نظر می‌رسد خریداران خسته شده‌اند اما بازهم برای به دست آوردن مومنتوم تلاش می‌کنند و این ارز افزایش قیمت پس از اصلاح تا 170 دلار مشخص است. مقاومت قوی در محدوده 195 تا 200 دلار سطحی است که برای شکسته شدن آن نیاز به حجم بالایی از معاملات خواهد بود.

جمع بندی

تحلیل قیمت امروز سولانا سیگنال های نزولی در 24 ساعت آینده را نشان می‌دهد که گویای احتمال اصلاح بازار در کوتاه مدت است. بنابراین انتظار داریم سولانا/ دلار بالاتر از حمایت 175 دلار باقی بماند یا با افزایش فشار فروش اصلاح بیشتری را تجربه کند.

منبع: کریپتوپولیتن