قبول تغییرات جزئی در طرح پیشنهادی مالیات رمزارزها توسط کاخ سفید

جامعه ارز دیجیتال با اصلاحیه طرح زیرساختی ایالات متحده برای گزارش دادن فعالیت‌های توسعه دهندگان و تأییدکنندگان شبکه با وجود معافیت ماینرها مخالف هستند.

این طرح قرار است 28 میلیارد دلار از طریق افزایش مالیات بر تراکنش‌های ارز دیجیتال و اعمال سیاست‌های جدید گزارش برای کارگزاری‌ها به‌منظور تأمین بودجه زیرساخت‌ها جمع‌آوری نماید.

امروز سناتور مارک وارنر و راب پورتمن یک اصلاحیه دقیقه نودی برای این طرح ارائه کرده‌اند که ماینینگ و فروشندگان کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از شمول این طرح خارج می‌کند. در این اصلاحیه توسعه دهندگان ارز دیجیتال و تأییدکنندگان اثبات سهم همچنان باید از ملزومات گزارش‌دهی پیروی کنند و مالیات بپردازند.

تصویب این اصلاحیه، به این معناست که کاخ سفید اصلاحیه دیگری که توسط سناتور لومیس و وایدن پیشنهاد شده و فهرست طولانی از معافیت‌ها را از جمله برای هر نهادی که تابید اعتبار تراکنش‌های دفتر کل توزیع شده را انجام می‌دهد، دارایی‌های دیجیتال یا پروتکل‌های مربوطه را توسعه می‌دهد و ماینرها در برداشته نپذیرفته است.

اصلاحیه جدید مخالفانی نیز داشته است. آنها معتقدند شبکه‌های اثبات کار و توسعه دهندگان نرم‌افزار که از این طرح مستثنی شده‌اند تحت قانون دیگری درخواهند آمد.

منبع: کوین تلگراف