ایردراپ ۳۰۰ هزار توکن آپتیمیزم (Optimism) در صرافی ۱inch

صرافی غیرمتمرکز 1inch اعلام کرده است که 300000 توکن OP را به کاربران کیف پول 1inch در شبکه Optimism ارائه می دهد.

این توکن‌ها به طور مساوی بین تمام کاربرانی که از طریق کیف پول 1inch در شبکه Optimism تا 1 سپتامبر مبادله کرده‌اند، توزیع می‌شود. این توکن‌ ها حمله Sybil به کیف پول‌ ها را متوقف می‌کند. این حمله ها یک کلاهبرداری یا تهدید امنیتی است که به موجب آن مهاجم از چندین آدرس به دلایل مخرب استفاده می‌کند. این ایردراپ قرار بود امروز انجام شود ولی قرار شده است که ظرف چند روز آینده انجام بشود.

سرگئی کونز، یکی از بنیانگذاران 1inch، در بیانیه ای گفته است:

 Optimism یکی از کارآمدترین و محبوب ترین راه حل های لایه دوم است. از زمانی که 1inch شبکه Optimism را گسترش داد، ما شاهد فعالیت های قابل توجهی در آن شبکه بوده ایم و این پاداش به عنوان یک انگیزه است برای آنها  که از 1inch در Optimism استفاده کنند.

1inch در آگوست 2021،  Optimism را گسترش داد. این صرافی قصد داشت کارمزد تراکنش ها را کاهش دهد و توان عملیاتی را برای کاربران خود افزایش دهد. آنتون بوکوف، یکی از بنیانگذاران 1inch در سال گذشته به The Block گفته است:

 تراکنش ها پتانسیل این را دارند که در طول زمان به 2000 تراکنش در ثانیه (TPS) در مقایسه با تقریباً 15 TPS در اتریوم برسد.

طبق گزارش میهن سیگنال، بیش از 45000 کیف پول از صرافی 1inch در Optimism استفاده کرده اند. از این تعداد، 28600 مورد آن را به عنوان اولویت خود تعیین کرده بودند، به این معنی که بیشتر تراکنش های آنها در شبکه Optimism بود.

هدف راه‌ حل لایه 2 اتریوم  Optimism، استفاده از امنیت اتریوم در عین کاهش هزینه ‌ها و کاهش تأخیر در جمع‌آوری تأیید تراکنش‌های خارج از شبکه است. در حال حاضر بیش از 900 میلیون دلار در شبکه بلوکه شده است. همچنین از ابتدای سال شاهد افزایش مداوم تعداد تراکنش ها بوده ایم.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: www.theblock.co