فصل آلت کوین ها در راه است

فصل آلت کوین ها احتمالا در سه ماه اول سال 2021 شروع می‌شود. در این مقاله کوین‌های مناسب برای خرید را معرفی می‌کنیم.

نکات برجسته تحلیل آلت کوین ها

  • فصل آلت کوین ها در آستانه شروع در سه ماهه اول سال 2021 است.
  • اتریوم، لایت کوین و Zilliqa کاندیداهای بالقوه رشد هستند.

بیت کوین در سال 2020 از بازار بهتر عمل کرد. ارز دیجیتال پیشگام از ابتدای سال بیش از 300 درصد سود کسب کرد و در 27 دسامبر در 28250 دلار به بالاترین قیمت خود رسید. در حال حاضر، این یک فصل کاملا بیت کوین است. با این حال، وضعیت ممکن است در سال 2021 تغییر کند زیرا تاجران و سرمایه‌گذاران شروع به جستجوی فرصت‌های جدید و دارایی‌های کم ارزش با پتانسیل رشد قوی می‌کنند.

به عبارت دیگر، سال 2021 ممکن است به یک سال آلت کوین تبدیل شود. پدیده‌هایی که اغلب به عنوان altseason  یا فصل آلت کوین شناخته می‌شوند، بخشی از چرخه بازار ارزهای رمزپایه است. بسیاری از آلت کوین ها هم در برابر USD و هم BTC صعود را شروع می‌کنند. فصل قبل آلت کوین در اواخر دسامبر 2017 ژانویه 2018 ثبت شد، زمانی که بیت کوین اصلاح را از سطح رکورد آغاز کرد، در حالی که آلت کوین‌ها در یک روند صعودی قوی حرکت می‌کردند.

از آن زمان، آلت کوین ها چندین بار تلاش کردند تا یک روند صعودی پایدار را آغاز کنند، اما طبق شاخص Altseason ایجاد شده توسط  blockchaincenter.net، موفق نشدند.

شاخص فصل آلت کوین ها

در زیر سه آلت کوین برتر آورده شده است که امیدوار کننده به نظر می‌رسند و ممکن است در سه ماهه اول سال 2021 این راهپیمایی را رهبری کنند.

اتریوم اولین کاندیدا در فصل‌های مختلف است

اتریوم بارزترین کاندیدای یک رهبر رشد در سال 2021 است. دومین دارایی بزرگ دیجیتال با کسب بیش از 450٪ درصد از بهترین 10 دارایی دیجیتال است.

با وجود افزایش چشمگیر قیمت ETH  هنوز دو برابر ارزان‌تر از بالاترین قیمت خود است که در ژانویه 2018 با 1500 دلار رسیده است. فاندامنتال قوی و افزایش علاقه از سوی سرمایه‌گذاران نهادی احتمالاً باعث افزایش پتانسیل صعودی ETH و افزایش قیمت در سال 2021 خواهد شد.

انتقال آرام به آلت کوین Ethereum 2.0 و انباشت موارد استفاده واقعی از بلاکچین اتریوم باعث جذب جریان سرمایه به این دارایی خواهد شد. همانطور که قبلاً میهن سیگنال گزارش داده بود، ETH  چیزی فراتر از یک واحد پرداخت یا ذخیره ارزش است. این یک اکوسیستم با امکانات نوآوری بی‌پایان است.

در سال 2021 سرمایه‌گذاران نهادی کشف ETH را به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری بلند مدت فراتر از چرخه سفته بازی آغاز می‌کنند. این روند در حال حاضر آغاز شده است، زیرا Grayscale از افزایش علاقه به Ethereum Trust خود از اولین سرمایه‌گذاران ارز رمزنگاری خبر می‌دهد.

از نظر تکنیکال، ETH  آماده است تا مقاومت 800 دلار را دوباره لمس کند. این مانع توسط سطح 0.5 فیبوناچی اصلاحی برای حرکت نزولی از بالاترین سطح ژانویه 2018 به کمترین میزان در دسامبر 2018 ایجاد شده است. همچنین، این مصادف با منطقه‌ای است که تلاش برای بازیابی ETH  را در آوریل 2018 محدود کرده و فروش گسترده‌ای را نسبت به کمترین زمان 79 دلار آغاز کرده است.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار هفتگی اتریوم

هنگامی که این مانع از مسیر خارج شود، حرکت صعودی با توقف بعدی با قیمت 950 دلار (سطح 0.618 فیبوناچی اصلاحی) و قیمت 1000 دلار روانشناختی، جذب می‌شود.

در همین حال، داده‌های IOMAP تأیید می‌کند که تا 800 دلار در واقع هیچ مقاومت قابل توجهی وجود ندارد. از طرف دیگر، اولین حمایت جزئی نزدیک به 700 دلار است. IOMAP نشان می‌دهد که بیش از 400،000 آدرس 900،000 دلار ETH در حدود آن سطح خریداری کرده‌اند. اگر شکسته شود، ممکن است اصلاح نزولی به 640 دلار افزایش یابد زیرا 470،000 آدرس قبلاً بیش از 7 میلیون کوین از 620 دلار تا 640 دلار خریداری کرده بودند.

IOMAP

لایت کوین با هدف 1400 دلار

لایت کوین (LTC) یکی دیگر از نامزدهای قدرتمند برای یک صعود گسترده در سال 2021 است. در حال حاضر، LTC  در حال تغییر قیمت در 126 دلار است. این آلت کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 درصد سود کسب کرده و به رتبه پنجم در رتبه بندی بازار ارزهای رمزنگاری شده جهانی بازگشته است. با 8 میلیارد دلار سرمایه فعلی بازار، ریپل را از جایگاه چهارم کنار می‌کشد.

از نظر تکنیکال، قیمت لایت کوین از یک الگوی مثلث متقارن در نمودار هفتگی شکسته شد. این سازه با دو خط روند همگرا با شیب تقریباً یکسان مشخص می‌شود. این اغلب در طی یک مرحله تثبیت اتفاق می‌افتد، در حالی که جهت دستیابی به موفقیت حرکت بعدی دارایی را تعیین می‌کند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار هفتگی آلت کوین لایت کوین

یک هدف صعودی برابر است با فاصله بین بالا و پایین اولیه، به این معنی که LTC برای یک افزایش چشمگیر 1800 درصدی با هدف 1400 دلار آماده است. پیش بینی صعودی در شکست‌های قیمتی زیر 74 دلار، باطل می‌شود.

آلت کوین Zilliqa  آماده انفجار است

Zilliqa  سی و سومین دارایی دیجیتال با سرمایه فعلی بازار 890 میلیون دلار است. در هفت روز گذشته این آلت کوین تقریبا 70٪ جهش کرد و از ابتدای سال تاکنون بیش از 1900٪ افزایش یافت. ZIL  سطح روانشناختی 0.1 دلار را در 27 دسامبر قبل از شروع اصلاح لمس کرد.

تحلیل آلت کوین ZIL نشان می‌دهد در حالی که این دارایی بیش از حد خریداری شده و در مقابل اصلاح روند نزولی آسیب پذیر به نظر می‌رسد، چشم اندازهای بلند مدت همچنان صعودی است. طبق گفته یک استراتژیست و تریدر مشهور ارز دیجیتال، Michaël van de Poppe، ZIl  قبل از شلیک به ماه و رسیدن به یک قله جدید بالاتر از 0.23 دلار، یک اصلاح را تجربه خواهد کرد.

حرکت صعودی تا زمانی که قیمت بالاتر از 0.03 دلار باشد دست نخورده باقی می‌ماند. این منطقه در تابستان به عنوان مقاومت عمل می‌کرد و در ابتدای دسامبر به عنوان حمایت تأیید شد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه آلت کوین زیلیکا

اگر این حمایت حیاتی شکسته شود، سناریوی صعودی باطل می‌شود، در حالی که آلت کوین ZIL فروش تا 0.01 دلار را افزایش می‌دهد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.