افزایش ۲۳ درصدی بی بی دوج همزمان با اعلام انتشار پورتال جدید

با افزایش انتظارات در انتشار پورتال جدید، ارز دیجیتال بی بی دوج 23 درصد جهش کرد.

قیمت BabyDoge در 24 ساعت اخیر به دنبال اعلامیه بزرگ تیم BabyDoge در مورد پورتال سوزاندن با یک جهش بزرگ روبرو شد. این پورتال قرار بود در روز دوشنبه، 13 فوریه منتشر شود.

این تیم انتشارپورتال burn را در آینده تایید کرد. همچنین تیم اعلام کرد که تا 1 آوریل برای هر توکن سوزی از طریق این پورتال، پنج توکن را می سوزاند.

طبق گزارشات ، هدف پورتال burn قرار دادن قدرت توکن سوزی در دستان جامعه است. همچنین این پورتال، باعث می شود کاربران هزینه های کمتری برای خرید بی بی دوج بدهند. پس از آن، هدف اصلی دیگر کاهش عرضه BabyDoge است.

توکن سوزی ارز دیجیتال Baby Doge با سرعتی پیشرونده در حال رشد است. بنابراین پورتال burn ممکن است هنگام راه‌ا ندازی نقش مثبتی در رشد این کریپتو داشته باشد.

طبق گزارشات میهن سیگنال، Burn BabyDoge، در کل 3,729,100,847,991 توکن BABYDOGE به ارزش 16,300 دلار از کل عرضه در یک ساعت سوزانده شد.

قیمت بی بی دوج واکنش نشان می دهد

قیمت Baby Doge Coin به اعلام پورتال burn پاسخ مثبت داد. این قیمت در 12 فوریه به 0.00000000457 دلار رسید.

Baby Doge Coin در 12 فوریه یک علامت صعودی را نشان داد که قیمت آن را افزایش داد. ظاهر یک صلیب طلایی در نمودار روزانه آن نیز به نکات فنی مثبت آن می افزاید.

قیمت فعلی یک این بلاکچین 0.000000004293 دلار است که 23 درصد تغییر مثبت در 24 ساعت اخیر داشت. این توکن در طول هفته نیز 47 درصد افزایش یافت.

طبق آمار WhaleStats، بی بی دوج به عنوان پرفروش ترین توکن در میان ردیابی 500 نهنگ بزرگ BNB، رتبه بندی می شود. با این حال، روند عمومی بازار ممکن است برای تایید ادامه این جهش بزرگ مشاهده شود.

منبع: u.today