افت قیمت بیت کوین بلافاصله پس از فهرست شدن کوین بیس در نزدک

فهرست شدن کوین بیس در نزدک بالاخره در تاریخ مشخص شده اتفاق افتاد و این همزمان شد با افت 5 درصدی قیمت بیت کوین.

پس از ماهها انتظار صرافی کوین بیس با نماد COIN در بازار نزدک فهرست شد. معاملات آن در بازار در اولین روز معاملاتی بسیار نوسانی بود و بر قیمت ارزهای دیجیتال هم اثر قابل توجهی داشت.

قیمت COIN ابتدا 250 دلار بود اما با 381 دلار باز شد و تا قله 429 دلار هم افزایش یافت. سپس افت آن شروع شد و با خوابیدن تب بازار به 310 دلار رسید. معمولا سهام در اولین روز معاملاتی شان حالت نوسانی دارند و کوین بیس هم از این قاعده مستثنی نبود. به همین دلیل سطوح قیمتی امروز را نباید به عنوان رفتار پایدار این سهام در نظر گرفت.

به گزارش میهن سیگنال، افت قیمت COIN بلافاصله با فشار فروش در بازار بیت کوین همراه شده است. قیمت بیت کوین که دیروز قله تاریخی 64890 دلار را ثبت کرده بود با افت 5 درصدی به 61658 دلار رسید.

نمودار یک ساعته بیت کوین / تتر

البته قیمت هم اکنون توانسته بازیابی شود و به محدوده 62000-63000 دلار بازگردد. در همین حال برخی توکن ها توانستند در مقابل روند نزولی بیت کوین مقاومت کنند. از جمله این آلت کوین ها RUNE بود که با 30 درصد افزایش به قله تاریخی 16.25 دلار رسیده است.همچنین دیجی بایت با افزایش 19 درصدی در قیمت 0.0978 دلار معامله می شود.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف