تحلیل قیمت بیت کوین ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین از 26 آوریل صعودی بوده اما به محض رسیدن به محدوده مقاومت 58000 دلار پس زده شده است. انتظار می رود با ثبت یک کف بالاتر در 54400 یا 53000 دلار، حرکت صعودی قیمت بیت کوین ادامه یابد.

نکات مهم تحلیل:

  • قیمت بیت کوین توسط مقاومت 58000 پس زده شد.
  • قیمت از یک خط حمایتی صعودی کوتاه مدت پایین تر رفته است.
  • در سطوح 54400 و 53000 دلار حمایت وجود دارد.

 

دیروز، قیمت تا 58981 دلار بالا رفت. این نرخ در سطح 0.618 اصلاحی فیبوناچی در حرکت نزولی کلی بوده است. در این سطح مقاومتی معمولا قیمت پس زده می شود. تا این لحظه پایین ترین قیمت روز 54580 دلار بوده است.

با وجود افت قیمت، اندیکاتورهای تکنیکال همچنان صعودی هستند. مکدی در منطقه مثبت قرار دارد و صعودی است. RSI به بالای 50 رفته و اوسیلاتور استوکستیک هم در حال حرکت رو به بالا و بسیار نزدیک به ایجاد یک برخورد صعودی می باشد.

بنابراین، انتظار می رود بیت کوین یک کف بالاتر ایجاد کند و به حرکت صعودی خود ادامه دهد.

نمودار یک روزه قیمت بیت کوین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اصلاح کوتاه مدت

نمودارهای کوتاه مدت چندین موضوع مهم را نشان می دهند. بیت کوین یک خط حمایت صعودی را که از 26 آوریل برقرار بوده شکسته است. این نشان می دهد حرکت صعودی در کوتاه مدت به پایان رسیده است.

پس از این شکست، قیمت از سطح 0.382 اصلاحی فیبوناچی (سفید) یعنی حمایت 54000 بالا رفته است. این اولین منطقه احتمالی برای بازگشت قیمت به شمار می رود.

با این حال، هردو اندیکاتور مکدی و RSI همچنان صعودی هستند. RSI به تازکی به زیر سطح 50 رسیده است.

حمایت بعدی در سطح 53000 دلار قرار دارد. این هم راستای سطح 0.5 اصلاحی فیبوناچی و یک محدوده حمایتی افقی نیز هست. بنابراین، انتظار می رود بیت کوین در یکی از این سطوح صعودی شده و سپس به حرکت صعودی خود ادامه دهد.

نمودار دو ساعته بیت کوین / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

جمع بندی

این احتمال وجود دارد که در 26 آوریل، حرکت صعودی جدیدی برای بیت کوین شروع شده باشد. در این صورت، پس زدن قیمت یک اصلاح کوتاه مدت به شمار می رود و باید انتظار ایجاد یک کف بالاتر را در حمایت ها داشته باشیم.

منبع: beincrypto