تحلیل قیمت بیت کوین ۲۸ اسفند ۹۹

قیمت بیت کوین پس از سقوط به 54000 دلار توانسته دوباره بازیابی شود و تا نزدیکی 60000 دلار حرکت نماید. هم اکنون این ارز دیجیتال در حال تلاش برای شکستن سد 60000 دلار است.

نکات مهم تحلیل:

  • بیت کوین یک الگوی کنج نزولی را شکسته و از آن خارج شده است.
  • یک تقاطع مرگ در نمودار 4 ساعته تشکیل شده که نشانگر افزایش فشار فروش در کوتاه مدت است.

حرکت صعودی به سمت 60000 دلار در نتیجه شکل گیری یک الگوی کنج صعودی رخ داده است. این یک الگوی صعودی است و در میانه یک روند صعودی تشکیل می شود. با بالارفتن قیمت این دارایی تا سطوح بالاتر، اصلاح کوتاه تر می شود و این به خریداران امکان می دهد حمایت های بالاتری را حفظ نمایند.

با وجود وقوع یک کف سازی جزئی، با یک بازگشت صعودی شکست به بالای این الگو رخ داده است. RSI در نمودار 4 ساعته نشان می دهد بیت کوین به شرایط اشباع خرید رسیده است.

نمودار 4 ساعته بیت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اگر حمایت 58000 دلار پایدار نماند، قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار احتمالا تا حمایت جدید 54500 دلار افت خواهد کرد. یک الگوی تقاطع مرگ در نمودار 4 ساعته می تواند تاثیر بیشتر فروشندگان بر بازار را موجب شود.

الگوی تقاطع طلایی زمانی رخ می دهد که یک میانگین متحرک بلندمدت یک میانگین متحرک کوتاه مدت را رو به بالا قطع می کند. به عنوان مثال میانگین متحرک ساده 200 اکنون به بالای میانگین متحرک ساده 50 در نمودار 4 ساعته رسیده است. این الگو نشان می دهد مهمترین ارز دیجیتال هنوز به شرایط عادی بازنگشته و بازیابی و فتح قله های جدید تاریخی به سادگی به دست نخواهد آمد.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: کوین گیپ