تحلیل بیت کوین،اتریوم،ریپل،بیت کوین کش ۲ مرداد

اگر بیت کوین و اتریوم بتوانند به بالای خط مقاومت برسند بسیاری از آلت کوین ها هم اوج می گیرند.

از ماه مارس تاکنون بانک های مرکزی در سراسر جهان در حال چاپ بی رویه پول به منظور مبارزه با رکود ایجادشده به علت شیوع ویروس کرونا هستند. در نتیجه چاپ بی از حد پول قیمت طلا بالاترین قیمت سالانه خود را ثبت کرد که این نشان می دهد با ایجاد هر محرک، سرمایه گذاران به سمت طلا هجوم می برند.

در این مطلب به تحلیل قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش میپردازیم.

تحلیل بیت کوین  

بیت کوین از 21 جولای بالاتر از میانگین متحرک خود قرار گرفته است که نشان می دهد خرید بی رویه در این وضعیت در حال انجام است. اگر قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت 9500 دلار تثبیت شود، معامله گرانی که خارج از گود هستند احتمالا معاملات خود را آغاز می کنند.

نمودار روزانه بیت کوین

الگوی مثلث صعودی همچنان پابرجاست که شکست قیمت را در بالاتر از 10376 دلار نشان می دهد. هدف به دست آمده از این الگو 11870 دلار می باشد.

اگر قیمت بالای 9500 تثبیت نشود، احتمال بازگشت به خط روند ضلع مثلث وجود دارد. شکست این حمایت باعث نامعتبر شدن روند صعودی و افزایش احتمال افت قیمت تا 8800 دلار خواهد شد.

همچنین پیشنهاد میکنیم سایر مطالب تحلیل بیت کوین را هم ببینید.

تحلیل اتریوم

حرکت صعودی اتریوم در 21 جولای آن را به نزدیک محدوده مقاومتی 249 تا 253 دلار رسانده است. اگر قیمت اتریوم بالای این محدوده تثبیت شود، احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد.

نمودار روزانه اتریوم

اولین هدف اتر 288 دلار است که می تواند به عنوان یک مقاومت عمل کند. اما در صورتی که از این مانع عبور نماید دومین ارز برتر دیجیتال از نظر ارزش بازار احتمالا تا 36 دلار پیش خواهد رفت. اگر قیمت بالای 254 دلار تثبیت نشود، احتمالا شاهد چندین روز دیگر با نوسان در همین دامنه خواهیم بود.

همچنین پیشنهاد میکنیم سایر مطالب تحلیل اتریوم را هم ببینید.

تحلیل ریپل

تلاش ها برای رساندن ریپل به زیر خط میانگین متحرک در 20 جولای ناکام ماند و خریداران ریپل را در پایین ترین قیمت آن در میانگین متحرک 50 روزه خریدند.

نمودار روزانه ریپل

اکنون خریداران با یک مقاومت در روند نزولی مواجه اند اما در صورتی که بتوانند قیمت را در بالای آن تثبیت نمایند چهارمین ارز دیجیتال برتر می تواند سفر خود به هدف بعدی 0.214616 دلار را آغاز نماید.

ریپل اولین علائم تشکیل یک الگوی سر و شانه برعکس را نشان داده است که بالای خط گردن 0.21 در حال تشکیل می باشد.

اما اگر بر خلاف فرض ما، قیمت ریپل به زیر 0.188499 دلار برسد، افت قیمتی تا 0.17 دلار نیز قابل پیش بینی می باشد.

تحلیل بیت کوین کش

اگر خریداران پنجمین ارز دیجیتال برتر بتوانند آن را در بالای میانگین متحرک حفظ کنند، حرکت به سمت 246 دلار محتمل است. البته فروشندگان هم در حال دفاع شدید از این سطح می باشند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

اگر قیمت از این مقاومت پایین تر بیاید، بیت کوین کش بین 217.55 و 246 دلار رنج خواهد زد. میانگین متحرک هموار و  RSI نزدیک به نقطه میانی هم از این پیش بینی حمایت می کنند.

شکست 246 دلار رو به بالا می تواند به نفع خریداران عمل کند در حالی که شکست به زیر 217.55 دلار نشان دهنده برتری فروشندگان می باشد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.