تحلیل قیمت آلت کوین های اتریوم کلاسیک و مونرو ۶ فروردین ۱۴۰۰

بازار آلت کوین ها به تازگی افت شدیدی رات جربه کرده است اما اتریوم کلاسیک توانسته ریکاوری سریعی داشته باشد و مونرو برای بالارفتن از سطح 230 دلار دچار مشکل شده است.

تحلیل قیمت آلت کوین اتریوم کلاسیک (ETC)

آلت کوین اتریوم کلاسیک به زیر 11.4 دلار افت کرده و دوباره به عنوان مقاومت به این سطح حمله کرده است. OBV نشان می دهد موج اخیر فشار فروش حجم زیادی را در بر نگرفته است. این نشان می دهد بازیابی قیمت به نفع خریداران به زودی رخ خواهد داد و این ارز دیجیتال خواهد توانست به سرعت به بالای 12.46 دلار بازگردد.

نمودار ساعتی اتریوم کلاسیک / دلار تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

در هنگام نگارش این تحلیل، مومنتوم به نفع خریداران در کوتاه مدت تغییر کرده است. مکدی یک تقاطع صعودی تشکیل داده و به سمت سطح صفر در حال بالارفتن است. در منطقه 10.7 تا 10.8 دلار تقاضا برای اتریوم کلاسیک وجود داشته و قیمت تا 11 دلار بالا رفته است.

تبدیل سطح 11.4 به حمایت می تواند امیدبخش افزایش قیمت تا 12.46 دلار باشد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال مونرو (XMR)

در نمودار ساعتی، مونرو در محدوده 215 تا 220 دلار  مومنتوم خنثی دارد. این آلت کوین که از 230 به 205 دلار افت کرد دوباره به 220 دلار بازگشته است. با اینکه RSI دوباره به منطقه مثبت رسیده، شواهد کافی برای تعیین مسیر این ارز وجود ندارد.

نمودار ساعتی مونرو / دلار تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

افت تا 200-250 دلار می تواند برای ورود به موقعیت لانگ استفاده شود در حالی که پس زدن سطح 230 دلار را می توان برای ورود به موقعیت شرت به کار گرفت. منطقه 218-222 در کوتاه مدت حائز اهمیت است.

بالاتر رفتن از 230 دلار و تبدیل این سطح به حمایت می تواند نشانه ای دال بر دیدگاه صعودی باشد. با این حال آلت کوین مونرو از اواخر فوریه با این مانع رو به رو بوده و حتی زمانی که خریداران قیمت را به 230 دلار رساندند قیمت نتوانست از 240 دلار عبور کند.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: ambcrypto