چهار هاوینگ در سال ۲۰۲۱ در انتظار ارزهای دیجیتال است

آیا هاوینگ پاداش بلاک که برای امسال برنامه ریزی شده می تواند بر بالارفتن ارزش ارزهای دیجیتال مربوطه تاثیر بگذارد؟

هاوینگ پاداش بلاک، سرعت ایجاد سکه های جدید را در بلاک چین نصف می کند. این فرآیند معمولا به عنوان یک سرعت دهنده برای افزایش قیمت آن ارز دیجیتال شناخته می شود زیرا با این کار عرضه آن ارز کاهش یافته و حتی در صورت ثابت ماندن تقاضا به دلیل برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا قیمت بالا می رود.

در آخرین هاوینگ مهمی که انجام شد در ماه می پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین نصف شد و با گذشت مدت کوتاهی رالی افزایش قیمت این ارز هم آغاز شد.

قرار است در سال 2021 هاوینگ 4 ارز دیجیتال ورج، توموچین، ورت کوین و ریون کوین رخ بدهد.

Verge (XGV)

هاوینگ ورج قرار است در 25 ژانویه و زمانی که تعداد بلاکهای آن به 4700000 عدد برسد اتفاق بیفتد. در آن لحظه پاداش 200 XVG که هر 30 ثانیه به ماینرها داده می شود به 100 XVG کاهش خواهد یافت.

Tomochain (TOMO)

هاوینگ توموچین برای 7 فوریه برنامه ریزی شده و قرار است طی هاوینگ پاداش 250 سکه ای که در حال حاضر به ماینرها پرداخت می شود به 125 سکه کاهش یابد. این ارز که در سال 2017 شروع به کار کرده دومین و آخرین هاوینگ خود را پیش رو دارد. قرار است پس از این هاوینگ تا زمانی که کل ذخیره توموچین به 100 میلیون سکه برسد نرخ صدور هر سکه آن ثابت بماند.

Vertcoin (VTC)

هاوینگ پاداش بلا کورت کوین برای 8 دسامبر برنامه ریزی شده است. در آن روز پاداش ماینرها از 25 سکه به 12.5 سکه برای هر بلاک کاهش خواهد یافت. ورت کوین یکی از فورک های لایت کوین است و در سال 2014 در واکنش به ماشین های ایسیک استخراج لایت کوین از آن جدا شده است.

Ravencoin (RVN)

طبق برنامه ریزی ها قرار است هاوینگ ریون کوین تا قبل از ژانویه 2022 انجام شود اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. در این رویداد پاداش استخراج هر بلاک ریون کوین از 5000 سکه به 2500 ریون کوین کاهش خواهد یافت.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف