بازیابی ۸۴ درصد از سرمایه های سرقت شده در هک صرافی کوکوین

جانی لیو مدیراجرایی کوکوین اعلام کرده این صرافی تا کنون توانسته 84 درصد یا 235 میلیون دلار از 280 میلیون دلار وجه سرقت شده در هک بزرگ ماه سپتامبر را بازیابی نماید.

لیو در توئیتی اعلام کرده” “این وجوه از طریق روش هایی مانند ردیابی زنجیره ای، ارتقای قرارداد و پس گرفتن قضایی بازیابی شده است. قرار است طبق خواسته مقامات قضایی به محض بسته شدن پرونده جزئیات آن منتشر شود.”

این هم بنیانگذار کوکوین گفته این صرافی معاملات 176 توکن را از سر گرفته و بقیه توکن ها نیز قبل از 22 نوامبر بازگشایی خواهند شد.

هکرها در 25 سپتامبر 30 میلیون دلار بیت کوین، 147 میلیون دلار توکن های ERC-20 و نیز 87 میلیون دلار توکن های استلار را سرقت کرده بودند.

بلافاصله پس از این اتفاق بیت فنیکس 13 میلیون دلار تتر بر روی ایاس تتر 20 میلیون دلار تتر موجود در آدرس های اتریوم هکرها را مسدود کردند. در چند روز بعدی نیز 160 میلیون دلار با روش های مختلف از پلتفرم های متفاوت بازیابی شد.

با این حال تا پایان ماه سپتامبر سارقان سایبری حدود 13 میلیون توکن را نقد کرده اند که پولشویی آن را از طریق پروتکل های غیرمتمرکز انجام داده اند. هفت روز پیش هکرها دوباره فعال شدند و با استفاده از میکسرها توکن های ERC-20 را به یک آدرس دیگر اتریوم منتقل نمودند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: بیت کوین نیوز