گزارش وضعیت بازار ارز دیجیتال ۱ مرداد ۱۴۰۰

پس از عبور از سطح 32000، قیمت بیت کوین اکنون به 33000 نزدیک شده و افت هفتگی خود را جبران نموده است. بااین‌حال اتریوم بازهم عملکرد بهتری داشته و خریداران بیشتر از قبل به ادامه افزایش قیمت امیدوارند. کلیت بازار هم در حال رشد است و اکثر ارزهای دیجیتال توانسته اند بخشی از زیان ناشی از افت اخیر خود را جبران نمایند.

قیمت بیت کوین

پس از شروع بازیابی قیمت بیت کوین در روز 4 شنبه، این ارز دیجیتال اکنون به بازیابی خود ادامه داده است. سطح 32500 هم شکسته شده و اکنون این ارز دیجیتال مهم بالاتر از 32700 دلار معامله می‌شود. این افزایش 2 درصدی قیمت در یک روز را نشان می‌دهد که سود هفتگی آن را به 3 درصد رسانده است.

قیمت اتریوم

هم زمان، اتریوم در حال نشان‌دادن نشانه‌های مثبت بالاتر از 2000 دلار و نزدیک شدن به 2100 دلار است. این سطح همان جایی است که اتر دوهفته پیش در آن قرار داشته است. قیمت اتر اکنون افزایش 4 درصدی در روز را تجربه کرده که در مجموع در این هفته 9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ارزهای برتر

کاردانو به سطح 1.20 رسیده و این می‌تواند آغازگر افزایش بیشتر قیمت باشد. قیمت در 24 ساعت گذشته 2 درصد و در هفته نیز 2 درصد افزایش‌یافته است.

لایت‌کوین از محدوده مقاومتی 120 دلار عبور کرده و اکنون در حال جبران زیان هفتگی خود است. قیمت لایت‌کوین امروز حدود 3 درصد افزایش‌یافته درحالی‌که در تایم فریم هفتگی 3 درصد افت داشته است.

دوج کوین همچنان پایین‌تر از مقاومت 0.2 دلار در حال تقویت است و امروز تغییر خاصی نداشته است. اگر قیمت آن بالاتر از 0.2 دلار تثبیت شود احتمال افزایش ارزش این ارز محبوب وجود دارد. درهرصورت دوج یکی از بهترین عملکردها را در هفته اخیر داشته و حدوداً 6 درصد افزایش قیمت پیدا کرده است.

قیمت ریپل مقاومت مهم 0.6 دلار را شکسته و این به حرکت تا سطح 0.62 دلار کمک خواهد کرد. ریپل زیان هفتگی خود را جبران کرده و اکنون تنها در یک روز 5 درصد افزایش قیمت پیدا کرده است.

اکثر آلت‌کوین‌ها بیش از 5 درصد افزایش قیمت داشته‌اند. از این میان می‌توان به UNI, DOT, COMP, ETC و XTZ اشاره کرد. درحالی‌که WAVES, SUSHI, TEL, XLM و AXS هم زمان رشد دورقمی قیمت را تجربه کرده‌اند. در بین این‌ها AXS بهترین عملکرد را در میان 100 ارز برتر داشته زیرا ارزش آن 22 درصد در امروز ترقی کرده و به سطح 30 دلار رسیده است.

هم‌زمان RUNE و OMI  10 درصد افت قیمت را تجربه کرده‌اند.

منبع: کریپتونیوز