اخبار کپی برداری شیباریوم روز بدی را برای شیبا اینو رقم زد

قبلا در مورد بلاک چین شیباریوم صحبت کرده ایم. مطابق اخبار شیبا اینو، توسعه دهندگان Shiba Inu از Rinia کپی کردند که خودش یک پروژه متفاوت است. این اتهامات تاثیر زیادی بر کاهش اخیر قیمت شیب داشت. در این میان، نهنگ‌ های کریپتو حرکت خود را انجام دادند.

نهنگی 800 میلیارد شیبا اینو جابجا کرد

طبق گزارشات WhaleAlert، یک نهنگ کریپتو 800 میلیارد شیبا اینو را از سهام Shiba Inu به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. این نشان می‌ دهد که نهنگ 8.23 میلیون دلار SHIB را از برنامه در میان گمانه ‌زنی‌ های کپی‌برداری شیباریوم حذف کرد.

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته تا 10 درصد کاهش یافت. SHIB در زمان انتشار این مقاله میهن سیگنال، با قیمت متوسط 0.000010 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن با 27 درصد کاهش به 374 میلیون دلار رسید.

با این حال، شیب از نظر ارزش بازار، بالاتر از ترون و لایت کوین است. Shiba Inu بازاری به ارزش 6.1 میلیارد دلار دارد.

روز بد SHIB

به نظر می رسد 16 مارس 2023 روز بدی برای جامعه شیبا اینو باشد؛ زیرا میزان توکن سوزی آن نیز کاهش شدیدی داشت. میزان توکن سوزی SHIB تقریباً 100٪ کاهش یافت. ShibArmy حدود 14 میلیون توکن SHIB در 24 ساعت گذشته ارسال کرد.

SHIB INFORMER در بیانیه ای اعلام کرد که کدی که باید تغییر کند یک برنامه نیست. در حالی که فقط شناسه شبکه است که اتفاقاً در شبکه های آزمایشی دیگر نیز استفاده می شود.

او افزود که این مسئله بزرگی نیست. شخصی از یک شماره (کد) استفاده می کند که رایگان است، در حالی که شخص دیگری برای استفاده از کد پول می پردازد. با این حال، یکی از تیم ها باید شماره را تغییر دهد.

منبع: کوین گیپ