تحلیل قیمت سولانا و چین لینک ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

دیروز خریداران بیت کوین برتری خود را نشان دادند و قیمت آن را به بالای 50000 دلار رساندند. البته این حرکت صعودی مدت زیادی پابرجا نبود و قیمت دوباره به محدوده 49000 بازگشت. هم‌زمان اتر هم قبل از رسیدن به 4000 دلار در حال استراحت است اما مومنتوم صعودی آن کاملاً از بین نرفته است. پس این احتمال وجود دارد که در آخر این هفته سطح مقاومت روانی 4000 نیز شکسته شود.

سایر ارزهای دیجیتال اکثراً مثبت هستند اما رشد زیادی را نسبت به دیروز تجربه نکرده‌اند.

سولانا

یک بار دیگر سولانا به سمت آسمان حرکت کرده و برای دومین بار در این هفته یک سقف تاریخی جدید ثبت نموده است. عملکرد سولانا در هفته‌های اخیر چشمگیر بوده و توانسته با ادامه چرخه گاوی به رکورد 136 دلار دست یابد.

در ابتدای این هفته رالی سولانا در 130 دلار برای استراحت متوقف شد. سپس قیمت تا 100 دلار هم اصلاح داشت. اما مدت زیادی در آن سطح باقی نماند و دیروز دوباره به سطح 130 دلار بازگشت.

سولانا اکنون در 134 دلار معامله می‌شود. در 24 ساعت اخیر رشد 19 درصدی و در 7 روز اخیر رشد 77 درصدی برای این ارز دیجیتال به ثبت رسیده است. حجم معاملات به 5.5 میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز 39 میلیارد دلار است.

در جلسات معاملاتی بعدی، احتمال اصلاح وجود دارد مخصوصاً اگر RSI از محدوده اشباع خرید خارج شود. حمایت 130 دلار که سقف تاریخی آن بوده و سپس 120 دلار از افت قیمت جلوگیری خواهند کرد. علاوه بر اینها، مکدی در نمودار 4 ساعته یک حرکت صعودی داشته است.

نمودار چهارساعته قیمت سولانا / دلار

چین لینک

چین لینک هم مانند سولانا پس از ضررهایی که در کوتاه مدت داشت و تا 24 دلار افت کرد توانسته حرکت صعودی خود را حفظ کند. حمایت 24 دلار به خریداران این ارز دیجیتال کمک کرد متحد شده و به هدف 30 دلار دست یابند.

این توکن نتوانسته به قله‌هایی که در یک ماه اخیر ثبت کرده دست یابد اما تا 30.89 دلار پیشروی کرده است. چالش اصلی در این مرحله نگه‌داشتن قیمت بالاتر از 30 دلار است تا زمان کافی برای آماده‌شدن خریداران برای حرکت به سمت 40 دلار فراهم شود.

نمودار چهارساعته قیمت چین لینک / دلار

تصویر اندیکاتورهای تکنیکال در کوتاه مدت صعودی است. RSI بالاتر از سطح 70 بر این موضوع صحه گذاشته ضمن اینکه حرکت صعودی موجود در مکدی نشان می‌دهد خریداران قدرت برتر را در اختیار دارند و چین لینک می‌تواند رشد بیشتری را نیز تجربه کند.

منبع: کوین گیپ