سقوط مجدد قیمت بیت کوین همراه با افزایش دامیننس

با انتشار اخبار منفی از همه جهات در هفته گذشته قیمت بیت کوین نتوانست به بازیابی خود ادامه دهد و دوباره دچار افت شده است.  در 24 ساعت گذشته، قیمت بیت کوین پس از اعلام خبر ممنوعیت ماینینگ و معاملات ارز دیجیتال در چین حدودا 10000 دلار افت کرده است.

اغلب آلت کوین ها نیز وضع به مراتب بدتری دارند و از افت دو رقمی قیمت رنج می برند. از جمله این ارزهای دیجیتال می توان به اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین و ریپل اشاره کرد.

در هفته اخیر پس از به نهایت رسیدن فشار فروش در بازار ارز دیجیتال، بازار در حال بازیابی جزئی بود که دوباره با انتشار اخبار منفی از چین دچار آشفتگی شد. دیروز قیمت بیت کوین در محدوده 40000 تثبیت شده بود و آماده تقویت برای ادامه مسیر صعودی بود که اخبار بنیادی منفی موجب افت 10 هزار دلاری این ارز دیجیتال شد و قیمت از 41800 دلار به 36500 دلار رسید. با انتشار این خبر یک بار دیگر چین موضع منفی خود را نسبت به ارزهای دیجیتال به دنیا  یادآوری کرد.

با وجود افت قیمت بیت کوین، سهم این ارز دیجیتال مهم از بازار که با عنوان دامیننس بیت کوین شناخته می شود به علت افت شدید آلت کوین ها به 45 درصد افزایش یافته است.

وضعیت قرمز آلت کوین ها

در بازار آلت کوین ها OKB با 40 درصد افت قیمت پیشتاز بوده و Huobi Token با 35 درصد و Terra  ، Nexo  و THORChain  با 32 درصد افت، بدترین عملکرد را ثبت کرده اند. همچنین Maker افت 31 درصدی، Compound  ، BakeryToken و SushiSwap افت 30 درصدی، Aave کاهش 29 درصدی و SHIBA INU افت 27 درصدی قیمت را تجربه کرده اند که تنها تعداد کمی از عملکردهای منفی دورقمی در این بازار بوده است.

ارزش کل بازار نیز در طی یک روز 250 میلیارد دلار کاهش یافته و به رقم 1.5 تریلیون دلار رسیده است.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: cryptopotato