تحلیل بیت کوین و ۴ آلت کوین ۴ مرداد

در تحلیل تکنیکال امروز به چارت های بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، بیت کوین کش و چین لینک سری میزنیم.

به نظر می رسد قیمت اتریوم قله جدیدی را در 2020 فتح کرده است در حالی که خریداران بیت کوین در تلاش برای حفظ قیمت آن بالای 9600 دلار می باشند.

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت کوین سه روز پیش سطح 9500 دلار را شکست و بعد از آن در همین محدوده باقی مانده است. با این حال عدم نوسان بیشتر پس از شکست 9500 دلار یک نشانه منفی متوسط است که نشان می دهد خریداران عجله ای برای خرید در این قیمت ندارند زیرا از ادامه روند به صورت صعودی مطمئن نیستند.

نمودار روزانه بیت کوین – برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

اگر خریداران بتوانند قیمت بیت کوین را بالاتر از 9500 حفظ کنند، رالی آن تا 10000 دلار هم ممکن می شود. شکست سطح 10000 دلار خود می تواند به عنوان یک محرک ، باعث جذب خریداران بیشتری شود. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از 10500 دلار بکشانند، سرعت روند صعودی بسیار زیاد و رشد شارپ به وجود خواهد آمد.

اما اگر خریداران از این فرصت استفاده نکنند، مدت زیادی طول نمی کشد که قدرت فروشندگان بر آنها چیره شود.

پایین آمدن قیمت از 9500 دلار نشانه منفی بزرگی خواهد بود که نشانگر نبود خریدار کافی در آن سطح قیمتی می باشد.

همچنین بخوانید |  تحلیل بیت کوین

تحلیل اتریوم

اتر از سطح مقاومت 253.556 دلاری خود در 22 جولای عبور کرده است. افزایش خریداران از آن زمان یکی از نکات مثبتی است که نشان می دهد معامله گران که در کنار گود منتظر ایستاده بوده اند، وارد گود شده اند.

نمودار روزانه اتریوم – برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

ممکن است پس از رسیدن به 288 دلار فروشندگان وار مل شوند و در نتیجه آن یک اصلاح جزئی در آن سطح رخ دهد اما امکان شکست این سطح رو به بالا زیاد است.

با تثبیت قیمت بالاتر از 288.599 دلار، دومین ارز دیجیتال برتر می تواند تا 320 دلار و پس از آن 366 دلار هم ترقی کند.

این روند صعودی در صورتی باطل می شود که قیمت اتریوم از سطح فعلی 288 دلار پایین تر رفته و به زیر 253 دلار برسد.

همچنین بخوانید |  تحلیل اتریوم

تحلیل ریپل

ریپل خط روند نزولی را شکسته و در حال پیش روی به سمت خط گردن الگوی سر و شانه معکوس می باشد. البته خریداران نمی توانند قیمت را از این سطح بالاتر ببرند که این نشان می دهد فروشندگان در حال تلاش برای دفاع از این مقاومت هستند.

نمودار روزانه ریپل- برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

اگر ریپل نتواند زمینه لازم را ایجاد کند، خریداران دوباره برای بالاتر بردن قیمت از خط گردن تلاش خواهند کرد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه و RSI در محدوده مثبت نشان دهنده روند صعودی تا نزدیکترین مقاومت می باشند.

شکست و تثبیت قیمت ریپل بالاتر از خط گردن آماده سازی برای روند گاوی تا هدف 0.25 دالار را تکمیل می کند. در 0.235688 دلار یک مقاومت خفیف وجود دارد که به احتمال زیاد عبور از آن به سادگی رخ خواهد داد. این روند در صورتی باطل خواهد گشت که فروشندگان قیمت ریپل را به زیر .1884 دلار برسانند.

همچنین بخوانید |  تحلیل آلت کوین ها

تحلیل بیت کوین کش

بیت کوین کش به تازگی از مقاومت 246 دلار برگشته است و به میانگین های متحرک خود رسیده است. اگر فروشندگان بتوانند قیمت را تا  پایین تر از میانگین های متحرک برسانند افت قیمت تا 271.55 دلار نیز محتمل است.

نمودار روزانه بیت کوین کش- برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

خریداران پنجمین ارز دیجیتال برتر دوباره برای شکستن مقاومت پیش روی 246 دلار تلاش خواهند کرد. اگر آنها موفق شوند، میانگین های متحرک هموار و RSI نزدیک به نقطه میانی نشانگر ادامه رفتار محدود به رنج به مدت چند روز دیگر خواهد بود.

تحلیل چین لینک

چین لینک خط روند نزولی خود را در 23 جولای شکسته است که نشانه مثبتی برای حفظ قیمت در این سطح بود اما خریداران نتوانستند این قل را حفظ کنند و قیمت از 9.099 دلار برگشت. این نشان می دهد فروشندگان در هر رالی در حال فروش می باشند.

نمودار روزانه چین لینک- برای مشاهده سایز اصلی کلیک کنید.

اگر قیمت به پایین تر از EMA 20 روزه (7 دلار) برسد، یک منفی بزرگ شکل خواهد گرفت.

در نمودار اصلاحی فیبوناچی یک مقاومت خفیف در محدوده 50 درصد در سطح 6.82244 دلار وجود دارد اما اگر قیمت بیش از این مقدار کاهش یابد، افت تا میانگین متحرک 50 روزه محتمل خواهد بود.

بر خلاف آن، اگر چین لینک بتواند دوباره به بالای EMA 20 روزه خود برسد، خریداران برای رساندن قیمت به بالای 8.1388 دلار تلاش خواهند کرد. اگر آنها موفق شوند، حمله مجدد به قیمت 8.9080 دلار حرکت بعدی آنها خواهد بود. بالاتر از این سطح، اولین هدف در 11.095 دلار قرار گرفته است.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.